قیمت دوربین مداربسته خرید دوربین مداربسته قیمت دوربین مدار بسته خرید دوربین مدار بسته | boostercctv

نکته بعدی، خرید مستقیم دوربین بیسیم است؛ یعنی دوربین مداربسته بیسیم را بی واسطه و از شرکت اصلی تولید کننده خریداری بفرمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل دردوربین مداربستهبیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید. دوربین بیسیم بیشتر در مکان های کوچک استفاده می شود و برای خرید دوربین مدار بسته بیسیمحتما متراژ محل مکان مورد نظر را بدانید.

سیم CCA برای سیم های کوتاه مناسب است در حالی که سیم کامل مسی برای سیم های طولانی مورد نیاز است. با دوربین های HD-over-coax، سیم کواکسر RG59U از نوع CCA را می توان برای دویدن تا 300 فوت با نتایج رضایت بخش استفاده کرد. با دوربین های IP PoE، سیم CAT5e یا CAT6 از نوع CCA را می توان برای سیم های تا 150 فوت استفاده کرد. حتی اگر خود لبه دیواری در دید دوربین نباشد، اگر لنز دوربین شما به موازات لبه نزدیک باشد، دوربین دارای انعکاس IR خواهد بود. دوربین‌های HDCVI – در رزولوشن‌های حداکثر 4K موجود هستند و کنترل‌های ویدئو/صوت/PTZ را با استفاده از فناوری سیگنال HDCVI که با همه DVR‌ها سازگار است، از طریق کابل کواکسی انتقال می‌دهند.

مینی اسپیددام بیسیم v380

دوربین لامپی از طریق لنز پاناروما تصاویر را به صورت 360 درجه ضبط می کند. بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند. دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید. دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است. امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است. انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم.

  • در موقعیت‌هایی که حساسیت کار بالاست بهتر است بجای دوربین‌های آنالوگ از انواع مدل‌های دوربین دیجیتال تحت شبکه استفاده شود.
  • با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد .
  • پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند.
  • فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.
  • در صورت بروز هرگونه مشکل دردوربین مداربستهبیسیم خود، بهتر است به شرکت تولید کننده آن مراجعه بفرمایید.
سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید. در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود. همچنین دوربین های نظارتی و امنیتی می توانند در محیط های آموزشی و تفریحی و همچنین در محیط های نظامی و تاریخی نیز به کار گرفته شود. انواع هارد دیسک برای کاربرد های مختلف در بازار وجود دارند که هر کاربر بر اساس نیاز خود اقدام به خرید هارد دیسک مناسب بر اساس نوع عملکرد خود می نماید.به عنوان مثال برای نگهداری آرشیو های سیار استفاده از هارد های پرتابل در بین همه کاربران متداول است. 2- هارد کامپیوتر به گونه ای طراحی شده است که بتواند در هفته ۵ روز و در هرروز ۸ ساعت کار کند.ولی طراحی هارد نظارتی مداربسته به گونه ای است که عملکرد دستگاه را به حالت بی وقفه ارتقاء داده است و این هارد می تواند در هفته ۷ روز به صورت ۲۴ ساعته کار کن.

http://binacctv.irبعضی از مجله خبری بوستر دوربین های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. مورد اول انتخاب نادرست کاربران است که به دلیل عدم داشتن اطلاعات فنی در مورد انتخاب صحیح نوع هاردی که باید برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اغلب باعث می شود که هارد مذکور باعث سوختگی شود. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند. 1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود. ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-11