پیراهن جین دخترانه برند Levi’s آفر

پیراهن جین دخترانه برند Levi’s آفر

پشتیبانی تلفنی ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب ارائه خدمات مطلوب به شما افتخار مجموعه ماست. در نظر داشته باشید محدوده ی خطای اندازه گیری بین 1 تا 2 سانتیمتر نرمال است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • از ابداع اولین جین آبی جهان تا ابداع تکنیکهای طراحی لبه دار تا توسعه راه های جدید کار کردن..
  • تمامی حقوق مادی و معنوی برای شرکت پیام داهی ارتباط محفوظ است.
  • آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.
  • اگر به دنبال خرید کت چرم با قیمت و کیفیتی مناسب هستید به شما فروشگاه آنلاین لباس مردانه ژوری من قیمت پیراهن جین مردانه را پیشنهاد می‌کنیم.
  • چشم انداز این مجموعه بر رسیدن به قله های افتخار در سطح منطقه خاورمیانه بنا شده تا نام ایران و ایرانی بار دیگر بر سر زبانها باشد.

از ابداع اولین جین آبی جهان تا ابداع تکنیکهای طراحی لبه دار تا توسعه راه های جدید کار کردن.. ما نیروهای جوان مستعد را تشویق می کنیم و هر فردی که محصول جین ما را بخواهد حمایت می کنیم. شاید فکر میکنید چون لاغر هستید با انتخاب لباس هایی که سایز بزرگتری دارند چاق تر به نظر میرسید اما سخت در اشتباهید شما باید همیشه دقیقا لباس سایز خودتان انتخاب کنید نه تنگ و نه گشاد.

تا 7 روز برای احترام به انتخاب مشتریان کالایی خریداری شده تعویض یا پس گرفته می شود. توی هر مرحله از خرید، هر سوالی داری، کافیه روی دکمه سبزرنگ پایین صفحه بزنی و توی واتساپ با پشتیبان هیلو گفتگو کنی. ارسال کالا برای عزیزانی که در تهران هستند با پیک انجام خواهد شد. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. کد تایید ۵ رقمی ارسال شده به شماره همراه زیر را وارد نمایید.

برای داشتن یک استایل جذاب، می توانید این بلوز را با انواع شلوارهای لی و کتان با رنگ تیره ست نمایید. از لحاظ دوخت و کیفیت پارچه دارای بالاترین کیفیت می باشد. پیراهن جین زغالی ارجینال بسیار ضخیم هست و برای فصل پاییز انتخاب درستی هست . آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

با انتخاب کفشی پاشنه‌دار، این استایل بی‌خطا را به دنیای پوشش رسمی وارد می‌کنید و اگر با کفش کتانی و صندل آن را ست کنید، وارد مرزهای استایل غیررسمی یا کژوال می‌شوید. در ماه‌های سرد سال با استفاده از پیراهن لی و ژاکت می‌توانید یک تیپ پاییزی مردانه زیبا و دلپسند برای خود بسازید. پیراهن لی مردانه برای هر موقعیت غیررسمی یا نیمه‌رسمی مناسب بوده و با هر آیتمی خاص و هماهنگ می‌شود. پس برای داشتن یک استایل خاص، پیراهن لی را با یک ژاکت کش بافت پشمی هماهنگ کنید.

پیراهن لی به راحتی با آیتم‌های مختلف استایل شما هماهنگ شده و در هر فصلی استفاده می‌شود. این پیراهن‌ها گزینه بسیار مناسبی برای تیپ کژوال مردانه و مجالس غیررسمی هستند. پیراهن لی یکی از محبوب ترین پیراهن ها بین جوانان و مردان است .