آزمون دولینگو چیست دولینگو تضمینی موسسه زبان کوییک | iranbritish

به هر حال می‌توانید جلوی هر چهار دسترسی را بگیرید و همچنان بدون مشکل از آن استفاده کنید. به شخصه فقط دسترسی به میکرفون را برای این نرم‌افزار مجاز شمرده‌ام. گزینه‌ی دیگر، عدم نصب نسخه‌های همراه و استفاده‌ی کامل از نسخه‌ی وب است. به ادّعای خود Duolingo، این نرم‌افزار بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر ثبت‌نام شده دارد.

نمونه سوالات آزمون دولینگو

آزمون دولینگو چیست دولینگو تضمینی موسسه زبان کوییک | iranbritish

مقاله، روزنامه، رمان و هر چیزی که غیرداستانی باشد، می‌تواند به شما کمک کند. با کمی جست‌وجو در اینترنت نیز می‌توانید متن‌های جالب و خواندنی پیدا کنید. بخش اول، مقدمه آزمون است و شامل قوانین و شرایطی می‌شود که آزمون دولینگو در نظر گرفته است. مدت زمان این بخش ۱۰ دقیقه است و در نمره آزمون شما دولینگو تأثیری ندارد. برای آشنایی با‌ آزمون دولینگو، می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید و در آزمون آزمایشی رایگان شرکت کنید. در ادامه مطلب معرفی آزمون دولینگو، جدول نمره‌دهی آن را بر مبنای CEFR (سطوح زبان‌های خارجی) همراه با توضیحات کامل هر بخش آورده‌ایم.

  • درس‌های این نرم افزار با نیاز کاربران تطبیق داده شده و از روش آموزشی جدیدی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کند.
  • جداول زیر براساس تحقیقاتی ارائه شده‌­اند که در زمینه مقایسه‌ی نمرات آزمون انگلیسی دولینگو Duolingo با نمرات نهایی آزمون تافل و آیلتس ، صورت گرفته است، لذا به شما کمک خواهد کرد تا آزمون مناسب خود را به درستی انتخاب کنید.
  • تعدادی از دانشگاه ها در ایالات متحده و بریتانیا در حال حاضر آزمون انگلیسی دولینگو Duolingo را می پذیرند، یک آزمون آنلاین 60 دقیقه ای که به شما نتایج سریع می دهد می تواند به سرعت مشکل پذیرش شما را حل کند.
  • محدودیتی برای شرکت فرد در آزمون زبان دولینگو وجود ندارد و هر چندبار که بخواهد می‌تواند آزمون بدهد؛ تنها نباید در یک ماه بیش از دو بار در این آزمون شرکت کند.
  • این مورد به نحوه تغییر آزمون از یک سوال به سوال دیگر مربوط می شود.
  • نتایج آزمون زبان انگلیسی دولینگو خود را ظرف 48 ساعت پس از تکمیل آزمون دریافت خواهید کرد و می‌توانید بلافاصله نتایج خود را با هر دانشگاهی به اشتراک بگذارید.
در انتهای این آموزش، تعدادی از منابع مهم و کاربردی برای آزمون دولینگو معرفی شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. جملات بعدی به تدریج طولانی­‌تر می­شوند، بنابراین علاوه بر شنیدن تمام کلمات یک جمله باید بتوانید آن را خوب به خاطر بسپارید. این نوع از سوالات آزمون دولینگو مهارت گوش دادن و نوشتن داوطلبان را می‌­سنجد بنابراین نیازی به فهم معنا و مفهوم جملات بیان­ شده نیست.

ممکن است بسیاری از افراد متوجه سختی زبان مادری خود نباشد اما هنگامی‌که یک فردی که قصد یادگیری زبان دوم را دارد و سعی می‌کند که زبان دیگری را یاد بگیرد متوجه می… دقت کنید زیرا سعی دارند که آزمون شما به‌درستی در سایت ثبت شود. نتیجه این آزمون بعد از دو روز اعلام می شود و این نتیجه مثلآزمون های بین المللی دیگر، تا دو سال اعتباردارد. برای انجام این آزمون تنها از یک آدرس ایمیل یا حساب کاربری دولینگو میتوانید استفاده کنید و اگر حساب کاربری دومی دارید، مسدود خواهد شد. بهترین تمرین برای این بخش تمرین روی سوالات پارت دوSpeaking IELTSاست. کنار هم قرار گرفتن چند حرف انگلیسی لزوما یک کلمه انگلیسی نمی سازد و شما باید این موضوع را تشخیص دهید.داشتن سطح واژگان خوب و سرعت عمل بسیار مهم میباشد.

بخش سوم آزمون دولینگو: Video Interview & Writing Sample

همیشه در پنجره آزمون بمانید و پنجره آزمون دولینگو را مینیمایز نکنید. دستگاه های تلفن همراه، یادداشت ها و کتاب های درسی را از محل آزمون دولینگو دور نگه دارید. نتایج خود را ظرف 48 ساعت دریافت خواهید کرد و این نتایج به مدت دو سال معتبر می‌مانند. Duolingo نموداری را ارائه می دهد که مقایسه نمره بین آزمون ها را نشان می دهد. اگر از یک سوال صرف نظر کنید، وقت اضافی به سوال بعدی اضافه نمی شود.