دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته | boostercctv

این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند.

دوربین مداربسته مناسب پارکینگ

دوربین PTZ توانایی این را دارد که از طریق یک اپراتور مدیریت شود و یا از طریق قابلیت PRESET طبق یک برنامه از پیش تعیین شده تصاویر را ثبت کند. دوربین صنعتی طبق تصویر برای تصویربرداری در فضای بیرونی یا داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. انواع دوربین مدار بسته باکس معمولا بدون لنز به کاربران عرضه میشود . یعنی برخلاف دوربین مدار بسته آنالوگ، این دوربین ها تصاویر دریافتی را به صورت کد 0 و 1 آماده می کند و با استفاده از کابل شبکه به دستگاه ضبط تحت شبکه NVR یا سرور انتقال می دهد. بدلیل استفاده اینها از داده های 0 و 1، می توان آنها را تحت بستر شبکه کنترل و با اینترنت به هر جای دنیا که نیاز باشد ارسال نمود.

http://binacctv.irدوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند. ارتباط دوربین های مداربسته بیسیم از طریق ip بسیار مطمئن تر و امن تر است. برخلاف دوربین های آنالوگ که نگرانی است ربوده شدن تصاویر توسط هر فرد مبتدی توسط دریافت امواج آنالوگ وجود داشت در سیستم های بستر شبکه امکان کد گذاری امنیت بالایی را برای آن فراهم می کند.

دستگاه دی وی آر 4 کانال 5 مگاپیکسل ریویژن مدل DVR-8104N5-H1

مجله خبری بوستر دوربین های دام قابلیت چرخش دارند و می توانند توسط اپراتور کنترل شوند. به طور کلی آیا نصب دوربین مداربسته قانونی است؟ با توجه به اهمیت و نقش مثبت دوربین مداربسته در نظارت، تأمین امنیت و به ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات، این اقدام در حالت کلی قانونی است. نصب دوربین مداربسته در مکان ها و محیط های مختلف شرایط و ضوابط خاصی را باید در نظر گرفت. به طور مثال نصب دوربین مداربسته در اماکن عمومی ممنوع نیست اما اگر در اطراف آن اماکنی خاصی مانند پادگان، سفارت خانه و… وجود داشته باشد ممنوعیت قانونی دارد. نصب دوربین در اماکن خصوصی، مشاعات و… نیز پیرو رعایت یکسری اصول و قوانین امکان پذیر است.

پایه پلاستیکی دوربین مداربسته

فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. برای یافتن بهترین سیستم دوربین مداربسته، باید عوامل متعددی مد‌نظر قرار گیرد. به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

  • در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود.
  • لنز فیکس یکی از نمونه های دوربین مدار بسته است که از لحاظ لنز با دیگر دوربین های مدار بسته تفاوت دارد.
  • دوربین های صنعتی با قاب و یا بدون قاب در داخل و یا خارج ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • در سیستم مداربسته آنالوگ، سیگنال‌های تصویر دوربین‌های مداربسته به صورت آنالوگ انتقال پیدا می‌کنند.
  • بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.