اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته | boostercctv

در این دوران بسیاری از تکنولوژی های پیشرفته امروزی در اثر رقابت های طرفین جنگ پایه گذاری شدند. هر چند که نسل های اولیه دستگاه های حفاظتی و دوربین های نظارتی از کیفیت کم در برابر هزینه های بالا برخوردار بودند ولی به دلیل اهمیت بالای نظارت و حفاظت در صنایع دفاعی و تولیدی استقبال خوبی از این تجهیزات توسط دولت ها و صنایع صورت گرفت. در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل دوربین با وضوح بالا است. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصاویر بالا و فوق العاده ای را ارائه می‌دهند. بسته به هزینه ای که می خواهید بکنید، این دوربین ها رزولوشن p720 تا K4 را ارائه می دهند. دوربین مداربسته در این حالت می تواند با ثبت تصاویر ویدئویی بهترین گزینه برای تحت پوشش قرار دادن این وضعیت باشد.

http://binacctv.ir

دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. بانک ها از دیگر اماکنی هستند که استفاده از دوربین های مدار بسته و ضبط کننده ویدئویی برای آنها ضروری به حساب می آید و در حقیقت بهترین راه حل امنیتی برای این کاربری همین نصب دوربین مداربسته است. از آنجایی که آمار سرقت در باجه های خودپرداز بسیار بالاست، وجود دوربین مداربسته هوشمند با قابلیت هایی نظیر تشخیص چهره کمک شایانی به کاهش جرایم می کند.

سوالات متداول در انواع دوربین مداربسته

حال برای اطمینان از قیمت داده شده از سمت مجری حتما انتخاب محصولات را از روی لیست قیمت انجام دهید. تحقیق در مورد برند پیشنهادی برای آگاهی از سطح کیفیت محصولات آن و… شدیدا توصیه می شود. هایک ویژن به عنوان یک تولید کننده راه حل های محیطی بسیار قابل اعتمادی را برای انواع سناریوها، چه “کوچک”، “متوسط” یا “بزرگ” در دوره های زمانی متفاوت ارائه می دهد.

دوربین بولت

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. در اکثر اوقات علاوه بر ذخیره سازی، نظارت آنلاین بر روی سیستم هم وجود دارد. دوربین MD80 اصلی (دوربین Mini DV MD80 با بدنه فلزی و سنسور حساس به صدا) – دوربین مینی دی وی MD80 .. دوربین QQ5 (دوربین مینی دی وی QQ5 / مینی دوربین فول اچ دی QQ5 / دوربین Mini DV QQ5 1080P Full HD)..

علامت اخطار مربوط به دوربین مداربسته

مجله خبری بوستر دوربین ها به طور استراتژیک در جای خود قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید مناطق خاصی از خانه و شرکت که اهمیت بیشتری دارند را به این سیستم مجهز کنید. این نوع از دوربین های مدار بسته از قابلیت مادون قرمز برخوردار بوده و امکان دید در شب اجسام توسط آنها وجود دارد بنابراین در اماکنی که نیاز به مشاهده تصاویر در تاریکی مطلق می باشند از دوربین های مدار بسته بولت استفاده می شود. لنزهای مختلفی در این نوع از دوربین ها استفاده می شود که از آن میان می توان به لنزهای ثابت، لنز موتورایز و لنز وریفوکال اشاره کرد. از مزایای دوربین های مدار بسته دام می توان به طراحی منحصر به فرد آن که منطبق با محیط اطراف است اشاره کرد.

  • دی وی آر ها دستگاه های مختص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند.
  • با توجه به تصویر مربوط به لنز 4.3 میلیمتری ، واضح است که برای دید کاملتر باید این لنز را انتخاب کنیم.
  • چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند.
  • دوربین خودرو برای امنیت بیشتر خودرو و در داخل اتاق خودرو نصب می شود.