انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد چیست؟ انواع درب های اتوماتیک | boostercctv

این مدل از انواع دوربین مداربسته، بسیار قابل مشاهده است بنابراین به عنوان یک بازدارنده در مقابل افراد سودجو عمل می کند. پوشش مقاوم بدنه اش آن را در برابر تابش آفتاب و بارش باران محافظت می کند. آنها به صورت استوانه ای شکل هستند و می توانند فواصل طولانی را فیلم برداری کنند. دوربین های بولت معمولاً برای فضای باز مناسب هستند، بنابراین بدنه آنها باید در برابر آب و هوا و گردوخاک مقاوم باشد.

انواع دوربین مداربسته از نظر نوع کیس یا بدنه

برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود. توانایی شمارش دقیق تعداد بازدیدکنندگان و مشتریان می تواند یک مزیت بزرگ برای سازمان های تجاری بوده و موجب بهبود خدمات، ایمنی و حتی فروش می شود. Hikvision با استفاده از دوربین‌های مدار بسته دوگانه با دید استریو سه‌بعدی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق، اعلان‌های بصری و آلارم‌های به موقع را هنگامی که تعداد افراد در یک منطقه مشخص به آستانه از پیش تعیین شده می‌رسد، ارائه می‌کند. راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند.

http://binacctv.irدر مورد مجله خبری بوستر دوربین تصویر دوربین‌های مدار بسته باید گفت که مانند دوربین آنالوگ دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند. در مجموع یکی از مزیت‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، هزینه کمتر نسبت به دوربین مدار بسته IP است. گرچه نصب آسان این نوع دوربین، مزیت دیگر آن است و این 2 عامل مهم باعث شده تا فروش بیشتری نسبت به دوربین تحت شبکه داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد دوربین AHD به لینک مورد نظر مراجعه کنید، که به طور کامل و جامع در مورد این نوع دوربین آنالوگ صحبت شده است.

  • به دلیل قیمت پایین تر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین های مداربسته رایج در بازار ایران شناخته می شوند.
  • این نوع دوربین، نسل جدیدی از انواع قدیمی است که طرفدارهای زیادی دارد و از تکنولوژی HDTVI برخوردار است همچنین از قدرت فشرده سازی تصاویر پیش از ارسال و تغییر فرکانس خروجی نیز برخوردار است.
  • فرافن مارکت با سابقه و قدمت نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه فروش دوربین مداربسته، شما را در انتخاب بهترین دوربین مداربسته و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهد کرد.

در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از دوربین ها مدل مادون قرمز می باشد.همانطور که از نام آن مشخص می باشد. مدل‌های مادون قرمز جزو مدل های گران‌ قیمت هستند و کسانی این مدل را برای خود انتخاب می‌کنند که ضبط فیلم در تاریکی برای در امان بودن کسب و کارشان ضروری است. یک دیگر از انواع دوربین های مدار بسته، دوربین های مدار بسته روز/شب است. این مدل بدون توجه به اینکه محیط چقدر نور دارد، هم در روز و هم در شب، تصاویر ویدیویی کاملا با کیفیتی را در خود ذخیره می کنند. دوربین های مدار بسته روز/ شب این عمل را با استفاده از تراشه های تصویربرداری بسیار دقیق خود انجام دهند.

دوربين شيائومی مدل YI Smart Dash Camera

این دوربین ها دارای شکل های مخروطی هستند که رویه آنها به شکل تفنگی می باشد. این دوربین ها معمولا قابلیت دید در شب دارند و می توانند در محیط های تاریک نیز تصاویر مطلوب و واضحی ثبت کنند. البته این دوربین های قابلیت گردش ندارند و برای ثبت تصویر از یک مکان ثابت تصویربرداری می کنند.

دوربین مداربسته IP (