انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | boostercctv

هنگامی که مساله امنیت در فضاهای داخلی مطرح می شود و افراد به دنبال بهبود امنیت خانه یا فضای کار خود هستند، دوربین مدار بسته بی سیم یک سرمایه گذاری عالی و راه حلی جذاب برای افزایش ایمنی محیط زندگی و یا کار افراد محسوب می شود. اگر شما هم سوالاتی درباره نحوه عملکرد دوربین Wireless و نیز قیمت دوربین بی سیم دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این دوربین های نظارتی جذاب بیشتر بدانیم. هم چنین برای خرید دوربین بیسیم و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید. در این مقاله به بررسی دوربین بی سیم و نیز کاربردهایی که پس از خرید دوربین بی سیم در اختیار شما قرار می‌گیرد، می پردازیم. دوربین وایرلس یا همان دوربین مداربسته بیسیم به نوعی از دوربین های امنیتی گفته می شود که برای نصب و راه اندازی، نیازی به کابل و سیم ندارند و از طریق اتصال به اینترنت، تصاویر را ضبط و پخش می کنند.

خرید دوربین وایرلس

می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند. از مکان هایی مانند خانه گرفته تا مکان های عمومی همگی برای ارتقا سطح ایمنی محیط به دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی نیازمندند. علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند. دوربین بیبی کم یا پرستار کودک برای مکان هایی مانند اتاق خواب یا دفتر کار که به تعداد دوربین کمی نیاز دارند مناسب است.

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربین ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت . پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد. انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید.

صدور فاکتور رسمی دوربین مدار بسته

لنز های ثابت، دارای فاصله مرکزی ثابتی هستند و بعد از اینکه روی دوربین، یک لنز ثابت بسته می شود، زاویه دید ان، دیگر قابل تغییر نیست. دوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. به همین دلیل از این لنز ها، در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده می کنند. دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود. این دوربین ها به دلیل حضور در محیط بیرون و وجود عواملی مثل گرد و غبار، باران و… از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56C0T-IRP

نقش حفاظتی و کنترلی دوربین های نظارتییکی از عواملی که باعث روی آوردن به دوربین های نظارتی و همچنین خرید دوربین مدار بسته می شود وظیفه حفاظتی و کنترلی آن می باشد. به طور کلی آشنا کرده و یک دید کلی برای خرید دوربین مداربسته داشته باشید. از روش انتقال تصویر p2p زمانی استفاده می شود که شما میخواهید از نسل های 3G و یا 4G و یا شبکه‌های بی‌سیم مانند جی پی اس و edge بهره ببرید. برای انتقال تصویر به روش p2p هر شرکت تولید کننده دستگاههای dvr و nvr با استفاده از یک کد یونیک و یک سرور واسط امکان دسترسی را به سیستم به شما می دهد. یا ساده‌تر بگویم شما با ثبت نام در سرور مربوط و ثبت شماره سریال دستگاه dvr بدون نیاز به آی پی استاتیک و یا ایجاد تغییرات در مودم خود با اتصال کابل شبکه به dvr یا متصل کردن سیم کارت به دستگاه خود امکان ارتباط و انتقال تصویر را دارید.

  • EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند.
  • این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد.
  • در هنگام خرید و قیمت دوربین مداربسته و انتخاب دوربین متحرک باید به این موضوع کلیدی و مهم دقت داشته باشید با توجه به امکانات و ویژگی های که دوربین مدار بسته متحرک ارائه می دهد.
  • در ابتدای امر برای اینکه با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید باید خاطر نشان کنیم که دوربین های امنیتی و نظارتی از منظر های گوناگونی قابل دسته بندی می باشد که دانستن این موارد در هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته بسیار ضروری می باشد.
  • فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است.