دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | boostercctv

مقایسه کیفیت دوربین مداربستههمانطور که تصویر دوربین بالا را می بینید، میزان جزئیات صورت به وضوح دوربین بستگی دارد که در مگاپیکسل اندازه گیری می شود. اولین رونمایی از دوربین مدار بسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۱۳ بود. اگر به دنبال دوربین مدار بسته حرفه ای و بسیار با کیفیت هستید به شما دوربین های مدار بسته IP را توصیه می کنیم که البته علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت بالاتری نیز دارند. در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

با استفاده از این مجله خبری بوستر دوربین کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. نظارت بر تمام نقاط ساختمان، شرکت یا دفتر کار و سایر مکان ها علاوه بر اینکه هزینه‌بر است، ضروری هم نیست. پس شما باید ابتدا اماکن را اولویت‌بندی کرده و نقاطی که اهمیت بیشتری دارند را مشخص کنید. به هر حال، عمدتاً تعیین نیازها و موارد استفاده به شما در انتخاب نوع دوربین امنیتی مورد نظرتان کمک می‌کند.

http://binacctv.irبرای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود. دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید. دوربین بولت به دو نوع دوربین بولت تحت شبکه و دوربین بولت آنالوگ تقسیم می شود.

  • دوربین بیسیم به دلیل قابلیت ها، امکانات و ویژگی هایی که به کاربران و مصرف کنندگان می دهد، از محبوبیت زیادی برخوردار است.
  • بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است.
  • همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید.
  • با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند.
  • راه حل های کنترل جریان هایک ویژن با قابلیت شمارش افراد در صف ها و شلوغی ها، کاربران را قادر می سازد تا به عنوان مثال با افزایش پرسنل در زمان اوج مصرف یا سایر اقداماتی که کارایی و کیفیت خدمات را بهبود می بخشد، پاسخ دهند.
یعنی احتمال آن خیلی کم است و این موضوع در دوربین بی سیم آنالوگ هم ممکن است اتفاق بیفتد. رمزگذاری ها و تنظیماتی که در دوربین وای فای وجود دارد، امکان دسترسی شما در موبایل یا دستگاه انتقال دهنده را برقرار می کند و با انجام مراحل امنیتی و رمزگذاری های شخصی می توانید از تهدید های هک شدن در دوربین وایرلس جلوگیری کنید. از کاربرد های مهم آن در هنگام تصادفات برای مشخص شدن مقصر حادثه و یا ثبت تصاویر در هنگام طبیعت گردی است.

پکیج دوربین مدار بسته 6 عددی پنج مگاپیکسل Pg – 119 IP

دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. دوربین مداربسته در دنیای امروزی، از اهمیت خاصی برخوردار شده است و تا حدودی خیال انسان ها را در مقابله با دزدی ها راحت کرده است. دوربین های مداربسته تولید شده توسط برند DMS می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مطمئن و با کیفیت باشد.این برند، یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین برند ها، در زمینه تولید و پخش قطعات دوربین مداربسته می باشد. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند.

از چه نوع سیم کشی برای دوربین مداربسته استفاده کنیم؟