بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند | allescape

استاندارد سنی برای ورود به فضای بازی اتاق‌های فرار ۱۴ سال بوده و اگر سناریو و محتوای بازی ترسناک باشد، حداقل سنی ۱۷ سال است. اصلی‌ترین جذابیت بازی اتاق فرار این است که یک شخصیت مجازی را از طریق کامپیوتر کنترل نمی‌کنید، بلکه خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیداکردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته باشید. در اتاق فرار راز، فضای انتظار برای همراهی که وارد بازی نشود و بخواهد همان جا منتظر بماند وجود ندارد. فضای انتظار مناسب برای کودکان و همچنین حیوانات خانگی نیز وجود ندارد. اتاق فرار راز، اولین اتاق فرار تئاتری با اکت‌های نمایشی که هدف بازیگر آن صرفا ترساندن پلیر نبوده و با اکت خود قسمتی از سناریو را شرح می‌دهد.

تیمتون رو بسازید!

اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند باشید، احساس خواهید کرد که در دنیای بازی هستید. شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از رزرواسیون اسکیپ روم کجا نشات گرفته. اولین بار در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام ریل اسکیپ روم به دست تاکائو کاتو ژاپنی تاسیس شد. کاتو که تنها ۳۵ سال داشت، این ایده را در ذهن خود پرورش داد و سناریو‌های مختلف را طراحی کرد. سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد. یکی از نکاتی که حتما قبل از تجربه اتاق فرارهای تهران باید به آن توجه کنید، محدودیت تعداد نفرات است که در اتاق فرارهای مختلف متغیر است.

  • گاهی هم باید سرنخ‌های بی‌ربط را کنار هم بگذارید تا به یک پاسخ منطقی برسید.
  • آنچه مجموعه اسکیپ کیوب به‌دنبال آن است، تجربه‌ای هرچه بهتر و شاداب‌تر شما از اتاق فرارهای موجود در تهران و ایران است و تا حد بسیار زیادی به این شعار خود عمل کرده است.
  • مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می به‌عنوان اولین اسکپ روم و اتاق فرار ایران با گروهی از جوانان خلاق و مبتکر بازی‌هایی به گستردگی تمامی سلایق فراهم کرده است تا شما لذت شیرین تجربه اولین حل معما اتاق فرار خود را بتوانید به بهترین نحو بچشید.
  • آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد.
بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست + انواع اتاق فرارها لست سکند | allescape معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم. ۱- پس از انتخاب روز و ساعت، هزینه بلیط دو نفر را به عنوان پیش‌پرداخت به صورت آنلاین پرداخت خواهید کرد. تسویه‌ی نهایی مابقی افراد با توجه به تعداد نفرات گروه به صورت حضوری در محل شعبه، پیش از ورود به بازی انجام خواهد شد. نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید.

اطلاعات اتاق فرار راز

برای مثال شما در یک کشتی گیر افتاده‌‌اید که در حال غرق شدن است و همزمان با گذشت زمان، آب بیشتری سطح را فرا می‌گیرد یا در مثالی دیگر شما در یک سلول زندانی شده‌اید و پیش از محاکمه باید از آنجا فرار کنید. معمولا در سبک‌های هیجانی، فعالیت فیزیکی بیشتری هم نیاز است. اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند.

اتاق فرار ی بازی گروهی هست و تک نفره یا دونفره رفتن، ذات این بازی که همکاری بین اعضای تیم هست رو از بین میبره. پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید. اتاق فرار انیگما سعی کرده تو طراحی اتاق فرار و طراحی معمای اتاق فرار فضایی رو ایجاد کنه که شما از موضوع بازی به شدت لذت ببرید و ی خاطره خیلی خوب از اتاق فرار رو برای خودتون بسازید. گیم مسترهای اسکیپ روم انیگما هم همیشه سعی میکنن لحظات شادی رو برای شما رقم بزنن تا بهترین خاطره اتاق فراری خودتون رو داشته باشید. قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد.