بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | boostercctv

Milesight در مجله خبری بوستر دوربین 2011 تأسیس شد این برند ارائه دهنده راه حل های مبتنی بر AIoT است . مطالب منتشر شده در ایران کالا نیوز صرفا نظر کارشناسان این وب‌سایت می‌باشد. احتمالا نام این کمپانی جوان چینی را با گوشی و گدجت‌های هوشمند آن بشناسید، این برند جز گوشی طیف وسیعی از وسایل الکترونیکی پیشرفته را نیز تولید میکند.

  • محصولات تولید شده توسط شرکت کی دی تی بسیار متنوع و دارای گارانتی 2 تا 5 ساله می باشد.
  • اگر شما هم برندی را می‌شناسید که در بازار داخلی وجود دارد و تقاضای خوبی هم برای محصولات آن برند هست، حتماً در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.
  • همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است.
  • واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.

خرید دوربین No name و یا با برند ساختگی بستگی به شرایط فروشنده و نصاب و کیفیت و گارانتی دوربین دارد. تمامی دوربین های نونیم داخل بازار ایران ساخت کشور چین می باشند، بسیاری از این تجهیزات داخل خود ایران مونتاژ می گردند. همچنین می توان از مدار لوپ در داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.

http://binacctv.ir

یعنی برندهایی ثبت شده در بازار وجود دارند که اصلا شناخته شده نمی باشند. در بازار دوربین های حفاظتی ایران دوربین های بسیاری با نام ها و مارک های جعلی و تقلبی وجود دارند. ما در تیم دیجی رانو خیلی خیلی خوشحالیم که مطلب ما مورد توجه شما قرار گرفته و کاربردی بوده. مقدار ضبط دستگاه ها هم بستگی به کیفیتی که دستگاه شما تصویر رو ضبط میکنه و حجم هارد دستگاهتون داره. یا هم ایمیل خودتون رو واسمون بفرستین تا همین الان لیست قیمت رو خدمتتون ارسال کنیم. سلام، پیشنهاد مشاوران مجموعه دیجیرانو به شما از بین برند های ایرانی مثل حارس ، اکسوم، برایتون واکسوم استفاده از برند اکسوم هست.

چرا آشنایی با برند های برتر دوربین مداربسته اهمیت زیادی دارد؟

یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید. از طرفی خیلی راحت تر میتوانید نسبت به اصل یا غیر اصل بودن محصول آگاه شوید. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است. همین امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است. دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.

بررسی بهترین برند دوربین مدار بسته ی یونی ویو (Uni view)

شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم . هایک ویژن یکی از برند های دوربین مداربسته در ایران و از تولیدکنندگان و برندهای مشهور دنیا در حوزه سیستم‌های امنیتی است . در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم.

مراکز فروش بهترین دوربین مداربسته ایرانی