لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | boostercctv

مجله خبری بوستر دوربین دوربین های مداربسته ایرانی قابل رقابت با نمونه های خارجی است، در واقع تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در ایران از آخرین تکنولوژی ها در ساخت محصولات استفاده می کنند. در زمان انتخاب دوربین باید به اندازه لنز و درجه زاویه دید برند دوربین مداربسته دقت کنید. به‌طور مثال، برای یک زاویه 70 درجه، لنز 4 میلی‌متری می‌تواند تا فاصله 4 تا 5 متری را پوشش دهد، اما در زمینه پوشش سمت راست و چپ دوربین با محدودیت روبرو است. برای آشنایی با سایر برندها و مارک های دوربین مداربسته و تجهیزات سیستم های نظارت تصویری به مقالات آینده همین وب سایت مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته شانی دارای انواع دوربین تحت شبکه SHANY ، دوربین آنالوگ شانی می باشند.

شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید. به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب دوربین های سامسونگ ، این شرکت توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار خود بگیرد.

امتیاز دوربین های مداربسته داهوا از نظر کارشناسان

شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد. در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد. طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است.

معایب دوربین های بوش

یکی دیگر از برندهای بزرگ دنیای فناوری است که در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته نیز سابقه درخشانی دارد. 2) معرفی جدیدترین و پر کاربردترین تجهیزات و محصولات سیستم های نظارتی و حفاظتی. بله از دوربین مداربسته اکسوم در بسیاری از بانک ها و مراکز دولتی به علت کیفیت بالای این محصول استفاده میشود.

  • این برند سال هاست که جز برترین هاd بازار ایران به شمار می آید و جزء شرکت ها و کمپانی های قدیمی تولید کننده دوربین های مداربسته است و با تولید محصولات با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.
  • در این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی دوربین مداربسته ایرانی که توسط شرکت پارندسیستم با نام تجاری پرکسیس تولید و گارانتی میشود بپردازیم.
  • از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد.
  • از همین رو شرکت تارتن دژ آریانا لیستی از برندهای مورد تائید دوربین مداربسته خود ایجاد کرده است.
این برند در حوزه تولیدات خود توانسته سهم قابل توجهی در بازار را به خود اختصاص دهد. البته شاهد این هستیم که برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته نیز فعالیت دارد. این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است. بنابراین یکی از دلایل گرانی دوربین های مداربسته پاناسونیک را می توان IP بودن آنها دانست. امیدواریم که بهترین انتخاب را از بین بهترین برند دوربین مداربسته داشته باشید.

http://binacctv.ir