بهترین لپ‌ تاپ برنامه‌ نویسی 2022 بهترین لپ تاپ برنامه نویسی 1401 فروشگاه اینترنتی آداک | behtarin-laptop

لپ تاپ VivoBook Pro K3500PH-L1167 یکی دیگر از محصولات ایسوس است که جزو بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی قرار دارد. این لپ تاپ از نمایشگر فول العاده با کیفیتی برخوردار است و با ابعاد 15.6 اینچی خود دقت و سرعت کاربر را افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پردازنده گرافیکی با کیفیت و رم 8 گیگابایتی DDR4 آن اشاره نمود.

  • یک SSD سریع با ظرفیت بالا نیز در نظر بگیرید تا برای بارگیری پروژه‌ها و فایل‌ها خیلی منتظر نمانید.
  • علاوه بر این لپ تاپ‌ها نیز مانند سایر وسایل برقی ممکن است دچار مشکلاتی شوند.
  • این لپ تاپ با وزن 1.4 کیلو گرمی جزو لپ تاپ های قابل حمل قرار دارد.
  • تقریباً کاری در برنامه‌نویسی نیست که این لپ‌تاپ از پس آن برنیاید.
  • با توجه به این موضوع، بایستی عنوان کرد که سیستم مورد نیاز برای برنامه نویسی با در نظر گرفتن زبان برنامه نویسی و محیط توسعه آن متفاوت متغیر بوده و بر اساس این موارد، تعیین می شود.

برای خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی باید به چندین معیار توجه کنید تا بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید. ما در این بخش مهم ترین مواردی که باید در حین خرید به آن توجه کنید را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را بررسی نمایید. لپتاپ برنامه نویسی ASUS P-Series P2440UQ-XS71 ، بهترین لپ تاپ برنامه نویسی (Dell XPS 15 (2020 ، لپ تاپ (Apple MacBook Air (M1, بهترین لپ تاپ میان رده 2020 و خیلی از لپتاپ‌هایی که در این مقاله معرفی شدند. در این قسمت از راهنمای خرید لپتاپ مخصوص برنامه نویسی خوب است بدانید که حافظه SSD خیلی سریع‌تر از هارد درایو SATA است. بنابراین اگر برای گیمینگ یا فیلم نیاز به حافظه بیشتری دارید، می‌توانید گزینه حافظه هیبریدی SSD + HDD را انتخاب کنید.

بهترین هارد اکسترنال تا 2 میلیون تومان + معرفی 5 مدل پرفروش بازار

حافظه رم این لپ تاپ 16 گیگابایتی از نوع DDR4 است و 512 گیگابایت SSD کل مجموعه سخت افزاری را تکمیل می‌کند. ایسر برای بخش نمایشگر پنل 15.6 اینچی IPS با رزولوشن FHD را مناسب دیده و برای این پنل از نرخ نوسازی 144 هرتزی نیز استفاده کرده است. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به ویندوز 10 و حافظه Cache 24 مگابایتی اشاره کرد. اگر به دنبال لپ تاپی مناسب برنامه نویسی هستید در خرید این محصول شک نکنید ولی اگر محصولی برای بازی می‌خواهید شاید بتوانید گزینه بهتری با کارت گرافیک قوی‌تر پیدا کنید. به عنوان بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی می‌توانیم Summit E16Flip A12UCT شرکت MSI را به شما معرفی کنیم.

بررسی کارت گرافیک در بهترین لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

بهترین لپ‌ تاپ برنامه‌ نویسی 2022 بهترین لپ تاپ برنامه نویسی 1401 فروشگاه اینترنتی آداک | behtarin-laptop

در بازار جهانی برند هایی همانند MSI و Dell نیز فعالیت خوبی دارند اما در ایران خرید ما محدود به 4-5 برند اصلی است. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک لپ تاپ از 3 برند Asus یا Lenovo یا Acer است. اگر به سهم بازار سیستم عامل ها در چندین سال گذشته توجه کرده باشید، به رشد سهم سیستم عامل مکینتاش در چندین سال گذشته مخصوصا در ایران مواجه می‌شوید. بسیاری از برنامه نویسان حتی برای تنوع هم که شده است، سعی به خرید یکی از محصولات اپل کرده و به دنبال تجربه کردن سیستم عامل مک هستند اما اکثر برنامه نویس ها از ویندوز استفاده می‌کنند. اما اگر در حوزه های دیگر مخصوصا برنامه نویسی وب فعالیت کنید به احتمال زیاد کارت گرافیک برای شما از اهمیت آنچنانی نداشته باشد. مهم‌ترین ویژگی که موجب محبوبیت لپ‌تاپ‌ها نسبت به کامپیوتر شده، ابعاد کوچک و قابل حمل بودن آن‌ها است.