بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-خرید بک لینک گلدلینک

بک لینک رای اعتماد در گوگلنتایج تحقیقات مرتبط نیز گویای همین امر است. در تحقیقاتی که روی تاثیر بک‌لینک روی رتبه سایت‌ها انجام شده، نتایج نشان دهنده ارتباط مستقیم و قوی تعداد بک‌لینک یک سایت از دامنه‌های واحد، با ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجوی آن سایت دارد. بک لینک‌های با کیفیت منجر به افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوی گوگل می‌شوند. علی‌رغم تغییرات گسترده و دائمی در الگوریتم گوگل، ساخت بک لینک‌های با کیفیت همچنان بخش اعظمی از استراتژی‌های سئو را تشکیل می‌دهد و لینک ‌سازی موثر یکی از الزامات در بهبود سئو سایت و افزایش رتبه گوگل است. بک لینک ها در واقع یک روش پولی در عملیات سئو و بهینه سازی سایت می باشد. اما با توجه به اینکه اکثر کسب و کارهایی که در آغاز فعالیت قرار دارند، بودجه لازم برای خرید بک لینک های پولی را ندارند لذا از روش های ایجاد بک لینک رایگان استفاده می کنند.

واقعا باید بگم مقاله بی نظیری بود و از خواندن اون بسیار لذت بردم. اعتبار صفحه تا حدودی شبیه به اعتبار دامنه است با این تفاوت که تنها مربوط به یک صفحه ی خاص از آن دامنه است. امکان دارد که یک دامنه اعتبار بالایی داشته باشد، اما صفحه ای که در آن به شما لینک داده شده است اعتبار زیادی نداشته باشد. اعتبار یک صفحه را بر اساس لینک دهی های داخلی و خارجی که به آن داده شده، مشخص می کند. صفحه ای که لینک دهی های داخلی با کیفیتی داشته باشد، اعتبار بالایی نیز دارد. از طرفی لینک سازی ارزشمند، ضمن اینکه کاربر را در سایت نگه می دارد، اعتبار و اعتماد گوگل را نیز افزایش می دهد.

در واقع شما می‌توانید با ایجاد بک لینک در وبسایت‌های دیگر ترافیک بیشتری را روی سایت خود ایجاد کنید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با استفاده از این بک لینک ها یک سایت را به سرعت بالا آورده و پروژه را تحویل و بلافاصله اصرار شدیدی به تسویه حساب می کنند. معمولا این سایت ها پس از مدتی از صفحه یک به صفحات 8 و 9 افت می کند. بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید.

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-خرید بک لینک گلدلینک

اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان “تبلیغات متنی”، “لینک های مفید” یا “بک لینک” منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند. خرید بک لینک تمام صفحات می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند.

همچنین نوشتن نظر در قسمت نظرات وبسایت‌هایی که دارای تعداد بالای نظر اسپم هستند نیز یکی از روش‌هایی است که بر خلاف خط مشی گوگل است. عددی که در زیر External Links نمایش داده می‌شود، تعداد بک‌لینک‌هایی است که به سایتتان داده شده است. با کلیک روی EXPORT EXTERNAL LINKS در گوشه‌ی بالا سمت راست صفحه می‌توانید لیست کامل بک لینک‌ها خرید بک لینک را دریافت کنید. پیش از پیدایش موتورهای جستجو، بک لینک‌ها تنها یک المان ناوبری بودند.

به همین دلیل استراتژی های لینک سازی عموما هدفمند و منظم هستند زیرا ممکن است بیشتر برای شما تاثیر منفی داشته باشد تا مثبت. اگر سایت خوب و لایقی برای صفحه اول گوگل باشید، علاوه بر رعایت همه فاکتورهای بهینه سازی مثل سرعت، زیبایی و… در سایتتان، خود کاربران سطح وب هم به شما لینک میدهند که این مورد تاثیر بسیاری در سئو سایت دارد. این موضوع هم جدای از مزایای مختلفش، باعث میشود فعالان حوزه شما به دلایل مختلف از سایت شان به صفحه سایت شما لینک بدهند. مثلا در مقالات شان صفحه شما را برای بررسی قیمت معرفی کنند، به عنوان منبع مقاله به صفحه لینک بدهند و… .