خرید و فروش اسب اصیل ایرانی و خارجی-رویال هورس

خرید و فروش اسب اصیل ایرانی و خارجی-رویال هورس

رنگ های این اسب، یک دست بوده و از مهمترین نمونه این رنگها، کرنگ می باشد. من یه سوار کاری هستم که یه اسب تازه نفس و اصیل می خواستم و به پیشنهاد یکی از دوستان آن را از شما تهیه کردم و بسیار خوشحالم که تونستم با شما آشنا بشم. داشتن اسب برای کسانی که در روستا زندگی می کنند و یا کسانی که شهر نشین هستند اما به سوار کاری علاقه مند هستند بهترین تفریح برای آنها خواهد بود.

اسب های قوی هیکل و قدرتمند ورزشی ، اسب های کوچک مینیاتوری مانند پونی ها و اسب های خارجی با نژاد ها و ویژگی های ظاهری مانند رنگ های خاص ، معمولا از اسب های دو خون یا محلی و مخصوص باربری گران تر هستند . پرداختن به رشته اسب سواری می تواند در روحیات فرد تاثیرات مثبتی بگذارد. تهیه اسب های اصیل به تخصص و تجربه نیاز دارد که کارشناسان مجموعه آراد تمامی تجارب خود را در این حوزه به مشتریان عرضه می کنند. انواع مختلفی از اسب های گوناگون با نژاد های متفاوت وجود دارند که برخی از آنها مانند اسب عرب یکی از بهترین نژاد های موجود به شمار می رود. فروش اسب در نژاد های عرب و آلمانی اصل از ایران توسط این نمایندگی در سراسر کشور موجب شده تا مشتریان و خریداران خارجی هم خواستار این محصول باشند. اسب عربی بغضی اوقات در ایران به نام اسب اصیل نیز شناخته میشود و یکی از نژاد های اسب سبک در جهان است و متعلق به منطقه خاورمیانه میباشد .استفاده از این اسب در رشته های ورزشی که در انها مقاومت اهمیت ویژه ای دارد رایج است .

آخرین عکس ها

بنده قصد تجارت اسب دارم و با خواندن این مقاله خیلی به اطلاعاتم افزوده شد. درساژ اسب یکی از رشته های پرطرفدار در حوزه پرورش اسب بوده که برای فعالیت در آن، می بایست اسب های بسیار نیرومند و باهوشی داشته باشید. در این رشته سوار کار تکنیک هایی را به اسب می آموزد و از او می خواهد که با شنیدن تن صدای سوارکار، بر زبان آوردن کلمه ای ویژه، اشاره دست و بسیاری از موارد مشابه این حرکات مورد نظر را به اجرا درآورد. نژاداسب عربی در طول تاریخ به دست اعراب کوچ نشین پرورش و تکامل یافت تا آنجا که به طور معمول این اسب با صاحب خویش در یک چادر میزیسته.

اسب اصیل ترکمن درشت (سیلمی)

این نژاد برای هزاران سال با دقت و ریزبینی تولید نسل شده و به همین سبب به عنوان خالص ترین نژاد در میان تمامی نژادهای اسب پنداشته می­شود. سوار کاری یکی از رشته های پرطرفدار بوده در قدیم ولی امروزه به دلیل گرانی اسب ها متاسفانه مقداری کمتر شده است. اما خوشبختانه قیمت سایت شما خیلی بهتر از جاهای دیگه است که بنده مشاهده کردم. چقدر بهتر میشه که خدمات بهتری هم برای مشتری هاتون در نظر بگیرید تا فروشتون بالا برود. این مجموعه فقط در حوزه خرید اسب در نژاد های عرب و آلمانی فعالیت می نماید.

اسب سال4 کاری

زیاد تعریف اسب عرب رو شنیدم که تعداد دنده و مهره هایی که در اسبهای عرب وجود دارد نسبت به سایر اسب ها بیشتر بوده که همین امر باعث می شود این حیوانات چالاک اسب مسابقه و تندرو باشند. فروش اسب در ایران، توسط مراکز مختلفی صورت می گیرد که هر کدام از آنها دارای رنگ و ویژگی های مختلفی می باشند. سلام وقت شما بخیر واقعا قدرت وتوانایی وسلامتی اسب هاتون تضمین شدست ممنونم.

  • اسب­های عرب همچنین می­توانند همراهانی مهربان باشند و اسب­های مسن­ترشان می­توانند برای سواری افراد مبتدی استفاده شوند.
  • قیمت مادیان و نر تربیت شده اش چقدره؟ خلق و خوی نژاد عربی چگونه ست؟ قیمت کره اسب این نژاد رو هم بفرمایید.
  • مشکلات جسمی و هم چنین انواع بیماری های پوستی ، داشتن انگل و قارچ و دیگر مسائل باید بررسی شوند .هر کدام از این موارد به تنهایی تاثیر زیادی بر قیمت اسب دارند .
  • اسب عرب در قد و قامت نسبت به بسیاری از اسب های سواری کوتاه تر است.

با عرض سلام خسته نباشید و خداقوت مطالب بسیار ارزنده ایی بود و بنده از خواندن این مطلب خیلی به اطلاعاتم در خصوص خرید و قیمت اسب در نژاد های عرب و آلمانی اصل از ایران افزوده شد. شما می توانید از میان ده ها نوع اسب که از نژادهای پرورش یافته مختلفی هستند، حیوان مورد نیاز خود را تهیه کرده و آنها را به صورت مولد برای تولید کره، به عنوان اسبهای زینتی یا مسابقاتی استفاده نمایید. جهت خرید هر یک از اسب های ذکر شده با بهترین نژاد می‌توانید به راحتی و از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایید. سلام و عرض خسته نباشید در مورد اسب عرب باید بدونید که اسب عربی محبوب ترین نژاد اسب در جهان است و به خاطر شکل متمایز سر، ارتفاع و دم بلندش معروف است. خاستگاه اصلی آن‌ها خاور میانه است اما امروزه در ایالات متحده، بریتانیا، آمریکای جنوبی، استرالیا و قاره‌ی اروپا نیز یافت می‌شوند. این اسب ایران رنگهای مختلفی دارد ولی اکثر افراد اسب ایران اصیل را با رنگ مشکی می شناسند و به خاطر خون زیادی که دارد همواره دم و بازدم زیادی دارد.