دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | boostercctv

دوربین های مداربسته ی بی سیم به طور کلی به دو دسته دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ و نیز دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال تقسیم می شوند. یک گام مهم در انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای استفاده، دانستن میزان فضای ذخیره سازی برای ضبط ویدیو است. اگرچه داشتن جدیدترین و بهترین دوربین های مداربسته با وضوح خوب است، اما دانستن اندازه هارد دیسک مناسب برای خرید با دستگاه DVR یا NVR برای اطمینان از اینکه روزهای طولانی ضبط ذخیره می شود، حیاتی است. دوربین مداربسته با دید در شب هوشمنددرک این نکته مهم است که دوربین های مداربسته دید در شب را نمی توان پشت پنجره یا هر نوع شیشه ای قرار داد.

راهنمای انتخاب و خرید دوربین خودرو

دوربین مداربسته دام گزینه مناسبی برای فضاهای داخلی مانند فروشگاه، ادارات، پارکینگ منازل و مکان های عمومی، هتل ها، بیمارستان ها و … است. دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ از طریق تبدیل سیگنال های تصاویر به سیگنال های رادیویی، امکان انتقال این تصاویر را فراهم می آورند. خروجی فرکانسی دوربین مدار بسته بی سیم HD با توجه به برد آنها متفاوت است؛ اما امروزه استفاده از آنها تا حد زیادی محدود شده است. دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند.

دوربین مداربسته بی سیم

مجله خبری بوستر دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند. این مشخصه را در دیتا شیت دوربین به صورت یک عدد همراه با mm (میلی متر) و عبارت Fixed یا Varifocal مشاهده خواهید کرد. از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم.

http://binacctv.ir

بعنوان مثال به کار گیری دوربین های نظارتی و امنیتی در خط تولید یک کار خانه می تواند علاوه بر اینکه خطای انسانی را کاهش می دهد، نظارت بر تولید به صورت جامع و با هزینه بسیار کمتری با خرید و قیمت دوربین مداربسته صورت می گیرد. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. امروزه سازندگان دوربین مداربسته قابلیت های متفاوت و پرکاربردی را به دوربین های مدربسته اضافه می کنند .شما با توجه به نیاز خود و اینکه چه دوربینی را با چه قابلیت هایی می خواهید ،دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب می کنید . این قابلیت ها همچنین بر روی قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا گران نیز تاثیر می گذارند .در ادامه به قابلیت هایی که قیمت دوربین را افزایش می دهند می پردازیم. دوربین های مداربسته بیسیم برای انتقال تصویر و صدا به کابل کشی احتیاج ندارند و انتقال از طریق سیگنال ها و فرکانس های رادیویی صورت می گیرد، حتی کاربر برای اینکه از کابل برق هم استفاده نکند، می تواند از دوربین مداربسته باتری خور استفاده نماید.

  • دوربین مداربسته دامدوربین های مداربسته گنبدی و یا دام در هنگام نصب نیاز به تلاش بیشتری دارند اما طراحی محتاطانه ای دارند و برای نصب در رستوران یا خانه ایده آل هستند.
  • کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد.
  • دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند.
  • دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند.
  • تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند.
  • زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های برجسته آن است که می تواند کیلومتر ها آن طرف را بدون افت کیفیت نمایش دهد.
چرا که با نصب دزدگیر و یا دوربین در اماکن خود می توانید به راحتی نظارت کافی داشته باشید. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. دوربین بیسیم قابلیت چرخش 180 درجه و 360 درجه دارد؛ به عبارت دیگر پانورما است. استفاده از یک ضبط کننده اختصاصی برای ذخیره فیلم های امنیتی مهم و امکان پخش آسان فیلم، زمان و مقرون به صرفه است. برای برآورده کردن این نیاز به دوربین‌های امنیتی HD بر روی دوربین‌های کواکسی و IP، یک DVR و NVR ایجاد شد. نمونه ای از انعکاس IR بررسی کنید که آیا نورهای دیگری مانند چراغ های گاراژ یا چراغ های خیابان در اطراف دوربین شما وجود دارد یا خیر.