قیمت دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته فروشگاه دوربین استور | boostercctv

برخی از مدل های دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند. NVR – دوربین های تحت شبکه از طریق کابل شبکه به دستگاه ان وی ار متصل شده و اطالاعات بر روی هارد ذخیره میشود امکان اتصال دوربین های مداربسته آنالوگ به دستگاه ضبط تحت شبکه امکان پذیر نیست. و یک تصور غلط وجود دارد که دستگاه های تحت شبکه برای ذخیره سازی اطلاعات نیاز به اینترنت دارند. DVR – یک ضبط کننده ویدئوی دیجیتال یک سیگنال ویدئویی آنالوگ را می گیرد و آن را به صورت دیجیتالی رمزگذاری می کند تا در هارد دیسک داخل خود ذخیره کند.

فاکتورهای مهم در قیمت دوربین مداربسته

اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. استار لایت جزو به روز ترین قابلیت های به کار رفته در دوربین مدار بسته است که می تواند در کمترین میزان نور تصاویر شب را به صورت رنگی پردازش کند. قیمت دوربین مداربسته با قابلییت استارلایت بیشتر از سایر انواع دوربین مداربسته دید در شب می باشد؛ همینطور این دوربین مداربسته به تعداد محدود در بازار ایران موجود است؛ برای خرید دوربین مدار بسته استارلایت آن را در بین دوربین داهوا جستجو کنید. زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی مهم ترین امر حفظ امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد.

  • اظهارات متخصصان امنیتی که دوربین مداربسته یا محصول مورد‌نظر را آزمایش کرده‌اند مطالعه کنید و سپس با چشمانی باز انتخاب و خرید کنید.
  • دوربین های مداربسته ی بی سیم به طور کلی به دو دسته دوربین مدار بسته بی سیم آنالوگ و نیز دوربین مدار بسته بیسیم دیجیتال تقسیم می شوند.
  • از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود.
  • دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دسته ها مختلفی از جمله دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام، دوربین لامپی، دوربین کودک و …
  • در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت.

سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. برندهای مختلفی در سراسر جهان برای این محصول امنیتی و نظارتی وجود دارند. این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند. دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود. برخی از برندها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند.

قیمت دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی سیماران

در زوم دیجیتال بیش از حد بزرگنمایی کنید و تصویر ویدیو مبهم و مخدوش به نظر می رسد زیرا میزان زوم دیجیتال با وضوح تصویر محدود می شود. این شبیه به زوم دیجیتال روی عکسی است که با دوربین تلفن همراه شما گرفته شده است. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مهم است که از خود بپرسید چرا به دوربین مداربسته نیاز دارید. هنگامی که این سوالات را از خود بپرسید، میتوانید با توجه به نیازتان بهترین دوربین مداربسته را انتخاب و خریداری کنید. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید. اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد.

مجله خبری بوستر دوربین یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد. دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد. این دوربین ها قابلیت تصویر برداری از تمامی جهات را به طور همزمان دارند. نکته ای که برای نصب این دوربین ها حائز اهمیت است، این است که هر چه در در ارتفاع بالاتری نصب شوند، از فضای بیشتری تصویر برداری می کنند. دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند.

http://binacctv.ir