دوربین وایرلس خرید دوربین مداربسته بی سیم با کمترین قیمت دوربین مارکت | boostercctv

همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید. امروزه بسیاری از ماموران پلیس در سرتاسر دنیا از جمله کشورمان ایران بر روی لباس های خود از دوربین مداربسته کوچک بر روی جلیقه هایشان استفاده می کنند تا از مجرمین در هنگام وقوع جرم مدرک قضائی داشته باشند. علاوه بر جمع آوری مدرک برعلیه مجرمین یکی دیگر از فواید نصب دوربین مداربسته مخفی این است که نیروهای پلیس آرامش بیشتری در حین ماموریت دارند زیرا می دانند که با نصب دوربین مداربسته، مجرمین نمی توانند در دادگاه برعلیه مامورین ادعا های پوچ ارائه دهند. در انتخاب دوربین مداربسته برای آسانسور سعی کنید دوربین مدار بسته با حداقل کیفیت 2 مگاپیکسل و لنز 2.8 میلی متر استفاده نمایید.

که مدل های باسیم در دو نوع دوربین های AHD و iP در بازار فروخته می شوند. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است.

  • این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند.
  • در انتخاب نوع دوربین مداربسته برای فضای پارکینگ حتما از دوربین های دام استفاده نمایید زیرا سقف پارکینگ ها معمولا کوتاه بوده و در صورت استفاده از دوربین مداربسته بالت امکان دسترسی و تغییر جهت دوربین امکان پذیر می باشد.
  • نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود.
  • بعضی دوربین های مدار بسته تنها وقتی حرکتی را در محیط تشخیص دهند شروع به ضبط تصویر می‌کنند.
EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست.

http://binacctv.ir

مجله خبری بوستر دوربین و وضوح تصویر ضبط‌شده با دوربین‌های آنالوگ زیاد بالا نیست، اما یک نوع خاص از این دوربین‌ها تصاویر را با وضوح بالاتری ضبط می‌کند و به آن نوع آنالوگ HD گفته می‌شود. البته برای استفاده از آن باید یک DVR هم تهیه کنید که این باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند.

دوربین مدار بسته 2 مگاپیکسل دیواری سیماران

حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. در یک مجموعه همانگونه که حفاظت از تجهیزات و وسایل شرکت امری ضروری و بدیهی به شمار می آید، ایجاد حس آرمش و اطمینان خاطر در کارکنان به همان اندازه دارای اهمیت می باشد. در یک مجموعه زمانی که کارمندان می دانند که رفتار آنها تحت نظر قرار دارد عملکرد مطلوب تری از خود نمایش می دهند که این امر منجر به کاهش بروز تنش های احتمالی بین کارمندان و مراجعه کنندگان می شود. همچنین در طبق آمار بخش قابل توجه ای از سرقت ها از شرکت ها و کارخانه ها، توسط کارمندان همان مجموعه انجام پذیرفته است.

دوربین مدار بسته داهوا مدل DH-IPC-HFW1230SP