انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | boostercctv

اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده.

http://binacctv.ir

و مجله خبری بوستر دوربینبر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد. این برق توسط یک منبع تغذیه با تبدیل برق AC شهری به 12 ولت DC برای سیستم مدار بسته تامین می شود. درباره دوربین های نظارتی و انواع آن در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح دادیم.

کابل 5 متر HDMI

دوربین بولت به دلیل ساختار و ظاهر استوانه ای شکلشان که شبیه به گلوله است، به BULLET نام گذاری شده اند. دوربین های بولت یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته در محیط های بیرونی هستند و اغلب جنس بدنه آنها فلزی می باشد. سیم کشی که می خواهید در محل قرار دهید بستگی به این دارد که آیا یک سیستم دوربین مداربسته دارید یا نوع دوربین هایی که می خواهید انتخاب کنید.

  • دوربین داهوا یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران می باشد و دارای محبوبیت ویژه ای در بین کاربران می باشد.
  • شما می توانید با اتصال دستگاه Dvr دی وی آر خود به یک مودم از امکانات انتقال تصویر دوربین مدار بسته بهره مند شوید.
  • تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند.
اگر می‌خواهید دوربینی غیرقابل چشم پوشی و مقاوم در برابر خرابکاری داشته باشید با انعطاف‌پذیری زاویه دادن دوربین به هر جهت مانند دوربین گلوله، به دوربین برجک نگاه کنید. این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. سابقه حضور یک برند در بازار و کیفیت ساخت دوربین مدار بسته آن، معمولاً یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در قیمت است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. معمولاً برند های مطرح کیفیت خود را همچنان در سطح بالا نگه می دارند و البته قیمت بالاتری نیز دارند.

شما برای اینکه با خیال راحت خانه یا محل کار خود را ترک کنید و به مسافت یا هر جای دیگری بروید نیاز به ابزار هوشمند دارید تا امنیت منزل یا فضای مورد نظرتان را تامین کند. ضمن اینکه توصیه می شود از نمایندگی های رسمی نسبت به خرید دوربین مدار بسته اقدام کنید تا در صورت بروز مشکل بدون نگرانی بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده کنید. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

دوربین پلاک خوان