صرافی کوینکس به جهت بهروزرسانی فردا از دسترس خارج میشود -ایران ارز دیجیتال

همینطور از مزایای کوینکس میشود به پایدار و امن بودن، حرفه ای و قانونی بودن و کاربر محور صرافی کوینکس بودن اشاره کرد. کسب کنندگان (Taker): افرادی هستند که به دنبال ایجاد یک سفارش خرید یا فروش هدفمند هستند و معاملات خود را در شرایط ایدهآل خود انجام می دهد. در این زمان، به شما یک آدرس داده می شود که می توانید در عملیات پردازش واریز وجه خود از آن استفاده کنید. استفاده از این صرافی بدون در نظر گرفتن مشکلات تحریمی کشور، برای اعضای ایرانی کاملا محیا است.

سطح VIP به میزان CET نگهداری شده بستگی دارد. این صرافی یکی از محدود صرافی های بین المللی است که با ایرانیان مشکلی ندارد و بدون وی پی ان به راحتی میتوانید در این صرافی ثبت نام کرده و از خدمات آن استفاده کنید. برای ثبت نام و استفاده از صرافی کوینکس نیازی به وی پی ان نمی باشد. امکان استفاده از انواع کارت های بانکی جهانی، برای خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید. و یک پلتفرم تراکنش حرفه ای ارز های دیجیتال است. صرافی کوینکس با کسب امتیاز 4.8 از سایت کوین مارکت کپ و حجم معاملات روزانه در حدود یک میلیارد دلار در رتبه 48 صرافی های معتبر دنیا قرار دارد. در تاریخ 14 مرداد 1400 صرافی کوینکس برای ایرانیان زبان فارسی را به زبان های فعال خود اضافه کرده است و اکنون از 13 زبان زنده دنیا پشتیبانی میکند. با نگه داری CET و فعال کردن گزینه Use CET as Fees، این توکن ها به صورت مستقیم و به عنوان کارمزد تراکنس از حسابتان کسر می شود و این برای ترید تمامی کوینها صدق میکند.

اکثرا ، ارزهای بسیارسودآور هستند که میتوانید روی آنها متمرکز شوید . ورود به وب سایت کوینکس و انتخاب ثبت نام وارد وب سایت رسمی coinex شوید و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه “sign up” کلیک نمایید. این به این دلیل است که همانطور که سفارش میدهند و منتظر میمانند تا شرایط صحیح قبل از اجرا فراهم شود، وجوه آنها نقدینگی بورس را فراهم میکند. همانطور که عنوان شد صرافی کوینکس قابلیت ارایه خدمات در حوزه اوراق بهادار را نیز می دهد. این صرافی یک صرافی ارزهای دیجیتال بسیار معتبر می باشد که رابط کاربری ساده و راحتی دارد و کارمزد معاملات در آن بسیار کم می باشد؛ به علاوه اینکه برای کاربران خود، سطوح مختلف VIP قرار داده که هر فردی می تواند با خرید پکیج های VIP کارمزد معاملات خود را نزدیک به صفر برساند. آمار بازار برای کاربران رمزارزها حیاتی است و مرجع مهمی برای سرمایهگذاری بهشمار میرود که نباید نادیده گرفته شود.

و یک پلتفرم تراکنش حرفه ای ارز های دیجیتال است. هزینه های واقعی کاربران بر اساس کمترین عدد میان تخفیف های VIP و بازارسازی تعیین می گردد. در صورت اضافه کردن کوین ها از طریق فرم های ارتباطی، این کیف پول در دسترس خواهد بود. تمامی سطوح VIP و بازارسازی، به صورت روزانه در ساعت 1:00UTC به روز رسانی می شوند. بازارسازان (Maker): افرادی هستند که در یک قیمت خاص خرید و فروش خود را انجام می دهند. برای اینکه شما بتونید حساب صرافی کوینکس خودتون را شارژ کنید و یا به عبارتی اگه بخواهید پول وارد اکسچنج کوینکس کنید که بتونید با اون پول ترید کنید و ارزهای مختلف را خرید و فروش کنید، باید مراحل زیر را طی کنید. 2-پس از یک دقیقه، ایمیلی برای شما به همان ایمیلی که ثبت نام کردید ارسال خواهد شد که حاوی یک کد احراز هویت 6رقمی است، اگر ایمیل داخل صندوق ورودی (Inbox) ایمیل نبود لطفا به داخل پوشه (spam) یا همان هرزنامه بروید و کد 6عددی را در قسمت Email verification code وارد کنید.

همچینن این صرافی امکان انجام معاملات فیوچرز و سپردهگذاری (Stake) دارایی را نیز برای شما فراهم کرده است. 2. در یکی از بخشهای صرافی کوینکس به ترید و معامله بپردازید (اسپات، فیوچرز…). سطح VIP به میزان CET نگهداری شده بستگی دارد. نرخ کارمزد در کوینکس با توجه به سطح VIP و معاملات بازار متفاوت است. قسمت سوم: باید از قسمت (نمایش کد QR) که به آن رونوشت آدرس نیز می گویند، برای گرفتن آدرس Coinex خود کمک گرفته و آدرس دریافتی را در قسمت (کادر سوم تصویر زیر) وارد کنید. برای این کار، پس از ورود به حساب، در قسمت Account Settings ، در پایین صفحه Security Settings روی فعالسازی TOTP Authentication کلیک کنید(Bind). بعد از وارد شدن به سایت در گوشه سمت راست کلمه ی English USD رو میبینید که با کلیک روی اون میتونید زبان سایت رو به زبان فارسی تغییر بدید. از آن زمان به بعد و وقتی شاهد از بین رفتن حجم قابل توجهی از رمز ارزها در حساب صرافی ها بودیم، قانون جدیدی برای صرافی های متمرکز ز دایر شد که در حال حاضر میتوانید این قانون را با مخفف KYC در سایت این صرافی ها مشاهده کنید.