فرارو بهترین شامپوی فرش و مبلمان برای خانه تکانی عید | asilbekharid

شامپو فرش و مبلمان راپیدو جهت تمیز کردن انواع فرش ، مبلمان و موکت استفاده می شود. این محصول حاوی خاصیت کف کنندگی فراوان بوده و فرش و مبلمان را بخوبی تمیز، ضدعفونی، لکه زدایی و درخشان می کند. این شامپو فرش هیچ گونه آسیبی به پوست دست نرسانده و از بروز هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند. استفاده از یک فرچه مناسب یا یک اسفنج بسیار حائز اهمیت است که انتخاب این وسیله نیز بستگی به نوع الیاف فرش شما دارد.

پس از گردگیری مبل از گرد و غبار، پرز و موی حیوانات و زدودن خرده‌های نان با کمک جاروبرقی و بررسی برچسب پارچه رومبلی مخملی، اینک زمان آن رسیده تا از آب گرم و شامپو برای شستشوی مبل با شامپو فرش کمک بگیرید. بعد از اینکه مراحل شستن مبل با شامپو فرش را به اتمام رساندید، بهتر است تا چند ساعت روی مبل ننشینید تا به خوبی خشک شود. برای تسریع خشک شدن مبل می‌توانید پنکه یا کولر را روشن کنید و پنجره‌ها را باز بگذارید. پارچه مبلی تمیز و براق تأثیر زیادی در مرتب و زیبا به نظر رسیدن خانه شما دارد.

اسپری فوم پاک کننده رافونه مدل مبل و فرش حجم 500 میلی لیتر بسته 2 عددی

بعد از استفاده از شامپو فرش بس، بوی خوب و تازه‌ای در فرش شما حس می‌شود که برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت. با توجه به این مزایا، می‌توان شامپو فرش بس را یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شستشوی فرش دانست. سوالی که در ابتدا پیش می آید ، چرا خرید شامپو فرش نانوسان؟ با توجه به توضیحات داده شده متوجه شدیم که شامپو فرش نانوسان از تکنولوژی نانو بهره مند می باشد و این امر باعث شده است که در میان شوینده های مختلف از محبوبیت بسیاری برخوردار باشد. برای خرید شامپو فرش نانو شما عزیزان میتوانید آن را با بهترین قیمت و بدون واسطه از نمایندگی مستقیم تهیه نمایید.

نکات قابل توجه در بکارگیری ماده شوینده فرموکلین

با این حال، با در نظر گرفتن دقیق عواملی مانند قیمت، کیفیت و در دسترس بودن، به راحتی می‌توانید بهترین مارک شامپو فرش را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. از یاد نبرید شامپویی که استفاده می‌کنید باید با مواد و الیاف مبلمان یا فرش شما سازگار بوده و از فرمولاسیون مناسبی برای جلوگیری از آسیب به الیاف، ترکیب رنگ‌های مختلف الیاف بهره ببرد. شامپو فرش برند ونیش در کنار قابلیت تمیز کنندگی خود رنگ‌ها را با هم ترکیب نمی‌کند و بافت یا تاروپود فرش یا کاناپه را خراب نمی‌کند. پس از کف کردن محلول، با کمک یک پارچه تمیز کف تولید شده را به آرامی بر روی مبل بکشید. سپس با کمک یک پارچه بزرگ و تمیز همه کف‌های اضافی مبل را برداشته و با آب تمیز بدون مواد شوینده و یک پارچه تمیز، چندین بار مبل را آبکشی کنید تا شامپو فرش از روی مبل پاک شود. شامپو فرش های تولید شده در ایران به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا جهت صادرات به سایر کشورهای همجوار استفاده می شود و بسیاری از کشورهای اطراف متقاضی این محصول ایرانی می باشند و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه صادرات انواع شامپو فرش به کشورهایی نظیر افغانستان، ارمنستان، پاکستان و عراق و ..

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اصیل بخرید اینترنتی می باشد. در ضمن روی تعدادی از محصولات پیشنهادی به صورت محدود ،تخفیف هم خورده که میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. فرش یکی از مهم‌ترین وسایل زندگی ما ایرانیان  بوده که به علت این‌که مدام در معرض استفاده است به همان نسبت دچار آلودگی می‌شود. برای تعیین زمان کارشناسی اطلاعات خود را وارد نمائید تا همکاران ما با شما تماس حاصل نمایند.

  • بهترین شامپو فرش برای مبل از برند بس، بوی خوبی دارد و خاصیت نرم کنندگی زیادی دارد.
  • بهترین شامپوهای فرش غلیظ و با کیفیت را می توانید به صورت اینترنتی از این مجموعه معتبر سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.
  • این شامپو فرش هیچ گونه آسیبی به پوست دست نرسانده و از بروز هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند.
  • شامپو فرش نانو محصولی است مناسب برای شستشوی انواع فرش و موکت که به دلیل ساختار غلیظ آن، زمانی که با آب ترکیب می‌شود، نسبت به سایر شامپوفرش‌ها مقرون به صرفه است.
  • شامپو فرش آ ب ث یکی از محصولات معروف در دسته شامپوهای فرش است که برای تمیز کردن فرش‌های خانگی و تجاری طراحی شده است.
فرارو بهترین شامپوی فرش و مبلمان برای خانه تکانی عید | asilbekharid