فناوری تشخیص چهره Viseum FaceRec™ AI شبکه های عصبی

آزار خانگی

فناوری تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره Viseum از تجزیه و تحلیل ویدیویی برای پروفایل افراد استفاده می کند. بررسی ویژگی‌های چهره، حالات و ریزعمل‌های افراد. فناوری هوش مصنوعی از این اطلاعات برای درک شخصیت کلی، ویژگی های شخصیتی و رفتارهای افراد استفاده می کند. این با کتابخانه های رو به رشد ویژگی های چهره و حالات شناخته شده مرتبط است.

قربانیان آزار خانگی بیانی دارند که به راحتی قابل مشاهده است. نگاه به دروغ زیستن. اعتماد به کسی که می شناسند اشتباه است اما به هر حال با او همراهی می کنند. فناوری پیشرفته تشخیص چهره Viseum برای جستجوی این عبارت در شبکه های اجتماعی استفاده شده است. به طور معمول، 1.6٪ از مردان و 5.3٪ از زنان در هر کشور در هنگام ضبط چهره آنها احتمالاً در روابط توهین آمیز بودند. اما 72.8 درصد از مردان و 87.7 درصد از مردان و زنان در روسیه، همان بیان رایج سوء استفاده اجباری را داشتند.

فناوری تشخیص چهره Viseum FaceRec™ زندگی را تغییر می دهد

  • دوربین کاملاً خودکار تشخیص چهره Viseum® 100 برابر بیشتر از چهره را می گیرد. بر فراز …
    بیشتر بدانید “
  • آخرین اخبار فناوری دوربین مداربسته از Viseum® جدیدترین دوربین مدار بسته …
    بیشتر بدانید “

مرتکبین این جنایت نسبت به قربانیان خود ابراز بی اعتنایی، بیزاری و خشم خواهند داشت. آنها اغلب به دنبال یک وضعیت ایستاده یا نشستن بالاتر هستند. سر خود را به عقب خم کنید تا به قربانیان خود نگاه کنید. الگوریتم‌های پیری نیز برای تأثیر این عبارات بر شکل‌گیری صورت و چین و چروک‌ها استفاده می‌شوند.

«در طول عملیات‌های حیاتی مانند گذرگاه‌های مرزی یا تحقیقات جنایی، ارزش عظیم داشتن فناوری تشخیص چهره شناسایی تهدیدات را تصور کنید. فقط با نگاه کردن به کسی تصور کنید که آیا می توانید تشخیص دهید که آیا فردی در مورد چیزی دروغ می گوید یا احساس گناه می کند. (کارگروه دوربین مداربسته انگلستان).

نژاد پرستی

فناوری تشخیص چهره به کارگرانی که دستمزد پایینی دارند کمک می کند تا مهارت های افراد خود را بهبود بخشند. خدمات پلیس می توانند بلافاصله سارقان را شناسایی کنند. افراد خطرناکی که می توانند مرتکب حمله شوند. افرادی که احتمالاً سلاح حمل می کنند. حتی تروریست ها. مقامات محلی سود می برند. خدمات اجتماعی می توانند تفاوت بین افراد تحت مسئولیت خود را متوجه شوند. از شناخت خانواده های خوب و خانواده های مشکل دار. کمک به شناسایی مجرمان جنسی، پدوفیل ها، مصرف کنندگان مواد مخدر و حتی فروشندگان مواد مخدر.

امنیت مرزی

فناوری تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره

نوآوری دوربین مدار بسته



منبع