قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت | boostercctv

دوربین مدار بسته بولت برای فضای بیرون طراحی و تولید شده است؛ پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار دوربین مدار بسته بولت را برای کار در شرایط بد محیطی آماده کرده است. حتی با نصب دوربین مداربسته در شرایط کم نور نیز می توانید تصاویر را با کیفیت نسبتا خوبی داشته باشید. قیمت دوربین مدار بسته بولت با توجه به کیفیت تصاویر و کیس محافظ آن متفاوت است. برای خرید دوربین مداربسته بولت می توانید با کارشناسان دوربین مال تماس بگیرید. دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد.

دوربین مداربسته پشت بام

پس با نصب یک سیستم نظارتی خوب و مناسب می توانید آرامش و امنیت را در مجوعه خود حکم فرما نمائید. نصب دوربین مدار بسته علاوه بر حفظ امنیت و پیگیری هر گونه جرم، باعث می شود که سارقین و مجرمین از آن محل دوری کنند. دوربین مداربسته بعد از دزدگیر یکی از مهم ترین نقش رو در تامیین امنیت فضا های صنعتی و اداری بازی می کند . که همیشه نقش مکمل رو در سیستم های امنیتی ایفا کرده مثلا زمانی که شما در سفر هستید و دزدگیر تون براتون پیامک هشدار ارسال میکنه میخوایین وضعیت رو چک کنید دوربین مداربسته با بحث انتقال تصویر راه دورش همیشه به کارتون میاد . همچنین با توجه به امکان راه داشتن پشت بام از خانه های اطراف دیوار ها و مرز بین دیوار همسایه را نیز با دوربین مدار بسته دید درشب قوی پوشش دهید. دوربین مدار بسته برای پشت بام هایکی از محل های ورود به ساختمان پشت بام می باشد و شما باید محل ورودی از طریق پشت بام را با دوربین مداربسته پوشش دهید.

  • این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند.
  • که مدل های باسیم در دو نوع دوربین های AHD و iP در بازار فروخته می شوند.
  • دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد.
  • لنز زوم موتوردار را می توان از دستگاه ضبط nvr، تلفن هوشمند یا رایانه کنترل کرد تا هنگام مشاهده فیدهای ویدیویی زنده، بزرگنمایی کند.

با پوشش خیابان ها و ورودی های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند. امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید. تصاویر دوربین مدار بسته برای اینکه در حالت کلی فضای کمتری را بر روی هارد دستگاه dvr دی وی آر اشغال نماید از یک فرمت فشرده سازی استفاده می کند. مرحله بعد باید مشخص کنید چه تعداد روز قرار است تا دستگاه دی وی آر DVR شما تصاویر دوربین مدار بسته را بر روی هارد دستگاه ذخیره نماید.

چه تعداد دوربین مداربسته به کار ببریم؟

کاربرد دوربین مداربسته خورشیدی برای مکان هایی است که دسترسی به برق و یا امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد. بسته‌های نرم‌افزاری حرفه‌ای که عملکردهایی مانند تجزیه و تحلیل ویدیویی را ارائه می‌دهند به دلیل ساختار مجوزی که دارند بسیار گران هستند و برای عملکرد به رایانه‌های چند هسته‌ای اختصاصی نیاز دارند. وقتی هزینه نرم افزار و سخت افزار قابل اعتماد را در نظر بگیرید، یک دستگاه ضبط دوربین مداربسته مستقل مبتنی بر لینوکس مقرون به صرفه تر و کاربردی تر خواهد بود. بسته‌های نرم‌افزاری متعددی در اینترنت وجود دارد که امکان ضبط انواع دوربین‌های امنیتی را در رایانه فراهم می‌کند. ممکن است ایده خوبی به نظر برسد که رایانه خود را روشن بگذارید و دوربین ها را روی رایانه ضبط کنید و با عدم خرید دستگاه دیگری در هزینه صرفه جویی کنید. با این حال، زمانی که کامپیوتر به دلیل نامعلومی هنگ می کند یا توسط یک به روز رسانی ویندوز قطع می شود، احتمال خرابی وجود دارد که در زمان نامناسب می تواند پرهزینه و ناامید کننده باشد.

بنابراین اگر به دنبال مجله خبری بوستر دوربین سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. از جمله معایب آن این است که تحت تاثیر آلودگی صوتی است و بر اثر تغییر آب وهوا، قدرت ارسال و انتقالش تغییر می کند. امروزه فروش دوربین مداربسته بیسیم آنالوگ رواج زیادی ندارد و خرید دوربین بیسیم از نوع آیپی پیشنهاد جذاب تری برای کسانی که به فناوری های روز علاقه مند هستند و قصد خرید دوربین مدار بسته بیسیم را دارند، می باشد. بارز ترین مزیتی که در دوربین بی سیم می توان به آن اشاره کرد، نیاز نداشتن به کابل و سیم و نداشتن پیچیدگی های نصب در آن است. تا زمانی که محدودیت سیم‌کشی در نظر گرفته شود، دوربین مداربسته تحت شبکه IP به راحتی می‌توان از طریق یک شبکه رایانه‌ای موجود یا به عنوان یک سیستم مستقل با PoE NVR راه‌اندازی کرد.

http://binacctv.ir