لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۲۳ بهمن ترب | boostercctv

ما دوربین‌های HDCVI یا دوربین‌های 4 در 1 را توصیه می‌کنیم زیرا به کاربر اجازه می‌دهند تا سیگنالی تا 500 متر ارسال کند. دوربین‌های HDCVI می‌توانند ویدئو، صدا و کنترل‌های داده PTZ را روی یک هادی کواکسی که در سیم‌کشی RG59U یافت می‌شود ارسال کنند. دستگاه‌های NVR می‌توانند وجود دوربین‌های سازگاری را که تشخیص دهند و بدون نیاز به دخالت کاربر، آن‌ها را در یک شبکه داخلی در داخل NVR پیکربندی کنند. این امکان را برای یک سیستم دوربین IP PoE plug-and-play فراهم می کند که هر کسی می تواند آن را راه اندازی کند. برای اینکه بتوانیم به این سؤالات پاسخ دهیم، بیایید جزئیات بیشتری را بررسی کنیم تا در مورد دوربین های مداربسته ahd و دوربین های تحت شبکه IP اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. و در قسمت آخر می توان این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند.

دوربین مداربسته چیست ؟

کابل شبکه که برای دوربین مداربسته تحت شبکه IP استفاده می شود، فقط دارای رتبه بندی داخلی است و برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود، . در حالی که کابل شبکه CAT5e و CAT6 مقاوم در برابر آب و هوا موجود است، بسیار گران است. بسته به اینکه چقدر سیم واقعاً در معرض نور مستقیم خورشید و رطوبت قرار می گیرد، باید انتخاب کنید که آیا محافظت از کابل با یک محافظ مقرون به صرفه تر است یا خرید یک کابل مقاوم در برابر آب و هوا.

http://binacctv.ir

در مجله خبری بوستر دوربین های جدید دوربین های بیسیم، شاهد ظهور دوربین های مراقبتی هستیم. این دوربین ها، که با هدف نظارت و مراقبت از کودک طراحی شده اند؛ برای نظارت های سازمانی نیز مناسب می باشند.بیبی کم شیائومیوبیبی کم V380از معروفترین و بهترین این دوربین ها می باشند. دوربین های شبکه بی سیم معمولا از تکنولوژی وای فای برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند. این تکنولوژی، امکان انتقال حجم بسیار بیشتری از اطلاعات با سرعتی به مراتب بالاتر را فراهم می آورد. فرستنده های دیجیتال، حساسیت کم تری نسبت به نویز و شرایط محیطی دارند؛ به همین دلیل است که، به عنوان دوربین وای فای نیز در بازار شناخته می شود.

  • حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است.
  • برای خرید پک آماده دوربین نیز به صفحه پکیج دوربین مداربسته مراجعه کنید.
  • دوربین‌های مداربسته از دهه 1970 مورد استفاده قرار گرفته‌اند و خانه‌ها و مشاغل زیادی وجود دارند که دارای کابل کواکسی هستند.
  • امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده.
  • در این زمان دستگاه‌های DVR می‌توانند ویدیوهای 4K را از طریق کواکس پشتیبانی کنند.
تکنولوژی ROI تضمین می کند که اطلاعات مهم از بین نرفته، و می تواند به طور موثری عمل فشرده سازی داده ها را انجام دهد، و مشکلات ناشی از میزان فشرده سازی و کیفیت تصویر را حل کند. سپس دوربین های مجهز به تکنولوژی DNR پاناسونیک ، تصویر چشم نوازتری را ارائه داده و بدین ترتیب تشخیص ابهامات را آسان تر می کنند. ابتدا DNR یک سیگنال واضح تر ،تا حدود ۷۰% ذخیره در فضای دیسک را ارائه می دهد، بنابراین شما امکان ذخیره سازی میزان بیشتری از تصویر را بر روی هارد خواهید داشت. یکی از قابلیت هایی که در سیستم هوشمند دورین­های IP پشتیبانی می­شود، تشخیص نفوذ یا همان Intrusion detection است.

دوربین مداربسته اسپیددام