هزینه بسیار پایینی در بر دارد

سپس در دو سر کابل کانکتور یا سوکت IDC قرار می دهید تا بتواند در اتصالات ساخت تابلو روان مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال در ماژول زیر فاصله بین هر پیکسل 16 میلیمتر و فاصله مرکز تا مرکز دو LED از هم 8 میلیمتر می باشد که برخی آن را ماژول P8 می نامند ولی کاملا اشتباه بوده و این یک ماژول P16 می باشد. هر کدام از کابینتها یا صفحه نمایشهای ویدئو وال VHR-R که به یکدیگر متصل میشود تنها ۰.۴۴ میلیمتر ضخامت دارد که تضمین کننده یک تجربه بصری جذاب، زیبا و بدون حاشیه برای هر بینندهای است.

ویدیو وال شهری و اجاره قیمت ویدئو وال آن که بعضی اوقان به نام تلویزیون شهری هر دو برای اطلاع رسانی و در حوزه تبلیغات استفاده میشوند. علاوه بر ورودی های DVI-D و USB 2.0 هر کدام دارای یک خروجی نیز میباشند که میتوان به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند و تصاویری یک پارچه ای را بر روی نمایشگر را قرار دارد. تابلو های تبلیغاتی ال ای دی ثابت نسبت به نسل قبلی خود که تابلو هایی با کارکرد نئون بودند قابلیت های بیشتری دارند. وقتی از موبایل خود زیر نور مستقیم خورشید استفاده می کنید با روشنایی کم موبایل، استفاده از آن سخت می شود. از جمله موارد استفاده این نوع تابلو، می توان به استفاده از آن در هتل ها، استخرها و نماهای ساختمان و در پروژههای مختلف راهسازی و عمرانی و غیره اشاره نمود. میزان تاثیری که محتواها و پیامهای تبلیغاتی روی ذهن بیننده میذارن، علاوه بر کیفیت تصویر، روشنایی و نبود خطوط بین تصاویر به موارد دیگهای مثل مکان قرارگیری نمایشگر، کانفیگ و کالیبراسیون صفحه نمایش و…

و هیچ فناوری دیگری هم به اندازه ویدئو والها پویا یا تطبیقپذیر نیست. از روی اسم Video Wall هم میتوان حدس زد که چه کاربردی دارد: یک دیوار ویدئویی بزرگ است که از انواع فرمتهای صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. احتمالا تاکنون با تعداد زیادی مانیتور یا نمایشگر تصویری روبرو شده اید که ویدئو و تصاویر زنده را نمایش می دهند. از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محلهایی بسیار زیاد است، یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط عابران و رانندگان مشاهده میشود. در پشت ماژول ها فلش هایی طراحی شده که کمک می کنند تا در هنگام طراحی و ساخت تابلو های روان، ماژول ها به درستی و در جهت مناسب کنار هم قرار گرفته و مونتاژ شوند. ماژول ها بر روی یک فریم یا قاب مخصوص به یکدیگر متصل میشوند.

با توجه به دات پیچ و محل نصب (فضای داخلی و یا فضای خارجی) تقسیم بندی می شوند، که برای فضای داخلی که نیاز به شدت روشنایی بالا ندارد و در مقابل رزولیشن و رفرش ریت بالا نیاز دارد از دات پیچ پایین مانند پی 2 ، پی 2.5 ، پی 3, اس اس آی لایت پی 4 و پی 5 و فضای خارجی پی 8 ، پی 6.6 و پی 5 استفاده می کنند. رفرش ریت در این محصول ≥1920 می باشد همانطور که میدانید، رفرش ریت درواقع توانایی ماژول شما را در پردازش فیلم تعیین می کند. درواقع تلویزیون شهری اصطلاحی میباشد در خصوص تابلو های غول پیکری که اغلب در کنار چهار راه ها، اتوبان ها، استادیوم های ورزشی، بزرگراه ها یا پارک ها بر روی دکل های بزرگی نصب می شوند و تصاویر ویدیویی را به طور رنگی پخش می کنند. بردهایی که در ساخت تلویزیون شهری بکار میرود معمولا توسط کمپانیهای معروف دنیا با تکنولوژی روز تولید میشود. بنابراین کیفیت نمایش تصاویر و حتی جنس تصاویر در تلویزیون شهری تفاوت چشمگیری خواهند داشت.

ویدئو وال این امکان را دارد که تصاویر و فیلمها را با کیفیت بالا نمایش دهد. اما تکنولوژی بکار رفته در ویدئو وال به گونهای است که این مشکلات را نخواهند داشت. ای دی بدون درز بر خلاف ویدئو وال های نسل قدیم باعث جذابیت بیشتر محل مورد نظر شده اند . بر خلاف تابلو روان، اساسا مهندسان و سازندگان ویدئو والها این وسیله را برای نمایش تصاویر در نظر گرفتهاند. تا به وسیله آن کالاها و خدمات را به نحو مناسب و کار آمد به شهروندان معرفی کنند. نظارت دائمی بر فعالیت های این مراکز در رشد و ارتقا آن موثر است. در این اتصالات ترمینال مثبت ( VCC) دو ماژول با سیم مشکی و ترمینال منفی (GND) دو ماژول با سیم قرمز به هم متصل می شود. خوشحالم که دوباره شاهد برگزاری جشنواره فیلم شهر هستیم و بهتدریج به وضعیت مثبت اجتماعی ماقبل کرونا بازمیگردیم.

در تعمیرات درگاه مادربورد تابلو روان یا تابلو LED نکته بسیار مهم این است که پایه های مثبت و منفی یو اس بی و پایه های دیتا به درستی در جای خود لحیم شده باشند که در غیر این صورت درگاه معیوب و حافظه قابل خواندن نیست. در تابلوهای روان شما میتوانید متن موردنظر خود را به سازنده گفته و وی بر اساس افکتهای مدنظر شما و بهترین آن، تابلو روان را ساخته و تحویل میدهد. علاوه بر آن این دستگاه این توان را دارد که ساعتها و روزها تصاویر مدنظر شما را نمایش دهد. مورد دیگری که لازم است به آن اشاره کنیم، طول عمر بالای ویدئو والهاست.

ویدئو وال ها نمایشگر های بزرگی هستند که با اتصال چندین تلویزیون صنعتی به هم یک دیوار نمایش بزرگ برای شما می سازند . تلویزیون اوت دور (Outdoor) در فضاهای بیرونی، میادین، نمای ساختمان هاو معابر شهری استفاده میشود. یکی از این موارد مثل اوت دور ها استفاده برای کف استیج ها و پشت سر سخنران است اما در ایندور ها چندین سبک دیگر هم وجود دارد مثل اینکه در ارتفاع و بالای سر حضار به نمایش در بیاید. تلویزیون های شهر که امروزه در جوامع مختلف به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مؤثر در سطح شهرها به چشم می خورد از نوع تابلوهای روان فول کالر یا رنگی بوده که تمامی رنگ ها در آن به کار برده شده و امکان پخش انواع تصاویر و فیلم های مختلف با قابلیت پخش صدا در آن وجود دارد که از سه رنگ قرمز و سبز و آبی RGB جهت تولید رنگ استفاده می کند. جهت اطلاع از قیمت اجاره تلویزیون شهری نما رنتر کلیک کنید و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. اجاره نمایشگر شهری برای زمانی که شما میخواهید تصویری را در فضای باز و یا حتی زیر نور آفتاب پخش کنید بسیار کاربرد دارد.

تلویزیون ایندور در محیط هایی­ که­ رطوبت کمتری دارند مانند سالن های ورزشی و­داخل ساختمان ها به کار می روند اما در برابر بارش باران و رطوبت زیاد مقاوم نیستند. با توجه به تغییرات در تکنولوژی ها دیگه تبلیغات کاغذی جای آنچنانی ندارند و جای خود را به نمایشگرها داده اند تا بتوانند بدون هزینه چاپ مجدد تمام اطلاع رسانی ها و تبلیغات دیجیتال را در همه مکانهای صنعتی ، عمومی و تجاری به نمایش بگذارند و از آنجایی که تلویزیون های خانگی قابلیت نمایش به مدت طولانی را ندارد برندهای مختلف اقدام به ساخت نمایشگرهایی کرده اند که برای این کار طراحی شده و نام آن را ویدئو وال گذاشته اند. همواره سعی کنید خصوصا تعمیرات تلویزیون شهری را به شخص نسپارید بلکه یک شرکت تعمیرات بهتر میتواند نیازهای شما را برطرف سازد. دامنه وسیع پراکندگی فرهنگی کشور و لزوم یکسانسازی فرهنگ مصرف وجود چنین واحدهایی را امکانپذیر می سازد.

7. با توجه به نوع قطعات مورد استفاده قرار گرفته در تلویزیون شهری و برند های آن ها. یکی از نکات مهم که در زمان نصب تلویزیون شهری باید به آن توجه کرد، انتخاب نوع فونداسیون برای نگهداری این نمایشگرهای غول پیکر است. در این صورت برای امکاناتی که هیچ گاه به آن نیاز پیدا نمیکنید، پول پرداخت کردید. در بیشتر موارد این کار حتی آسانتر است، زیرا نرمافزار به کاربران اجازه میدهد طرحهای از پیش تعیین شده تعریف کنند و آنها را فقط با یک کلیک به کار بگیرند. ویدیو والها با توجه به آنکه مصرف آنها کوتاه مدت بوده است اکثر کاربران آن برای اجاره استفاده می کنند قیمت ویدئو وال نیز با توجه به ابعاد میزان وضوح داخل سالن و خارج سالن بودن آن قیمتهای متفاوتی دارد. ویدئو وال، مانیتور صنعتی و دیجیتال ساینیج از نمایشگرهای نسل جدید هستند که به دلیل کاربردی بودن از محبوبیت ویژه ای در میان مصرف کنندگان برخوردار است و جایگزینی مناسب برای روش های قدیمی تبلیغات شده است. همانطور که گفته شد ویدیو وال از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی و برد کنترلر، منبع تغذیه، و کابینت یا استراکچر و سازه مگنتی (با توجه به نوع ماژول و محل نصب) تشکیل می شود.

واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد . انتقال اطلاعات به کارت انجام می پذیرد، برد کنترل ها به دو دسته کلی دارای حافظه برای ذخبره (آنلاین)و پخش اطلاعات و بدون حاقظه(آفلابن) تقسیم می شوند.برای کنترلر های آنلاین علاوه برد کنترلری(رسیور) که پشت ماژول ها نصب می شود نباز به سندر و ویدئو پروسسور(دارای ورودی های متنوع می باشد و برای تغییر سایز تصویر ورودی به سایز تلویزیون شهری مورد استفاده قرار می گیرد). در واقع تلویزیون شهری LED یک نمایشگر هوشمند بزرگ است که از دیودهای نورانی تشکیل شده و قابلیت استفاده در هر مکانی را داراست. این موارد باعث افزایش هر روزه چهارراه ها در سطح شهر شدند. به مرور زمان این تابلو ها شکل و رنگ شان عوض می شود و به طرحی جذاب در می آیند. به عبارتی تلویزیون شهری قابلیت پشتیبانی از طیف رنگی را دارد و به دلیل تکنولوژی بکار رفته در آن توان پخش تصاویر را خواهد داشت. مکان نصب تلویزیون باید به گونهای باشد که در صورت نیاز به بهروزرسانی و تعمیر، امکان دسترسی به آن توسط تکنسین وجود داشته باشد. در جهان امروز هر شغل و فعالیتی نیاز به معرفی خود به مخاطب دارد چه بسا بیزنس ها و حرفه هایی که موفق شروع کردن ولی به دلیل آن که نتوانستند خودشان را به درستی به مخاطب معرفی کنند در همان ابتدا مجبور به قبول شکست شدند.

برای جبران این تفاوتها، هر صفحه را به یک شبکه 5×5 تقسیم کرده اند، سپس روشنایی محلی را با دقت بیش از 90 درصد اندازهگیری و تنظیم میشود. هر مادربوردی جهت کارکرد نیاز به قسمتهای مختلفی از ورودی برق و دیتا و … کنترلر ها مدل های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماژول و رزولیشن کار انتخاب می شوند. محل برگزاری کنسرت ها و سالنهای موسیقی، تالارهای عروسی و پذیرایی، باغسراها و … هتلها،دانشگاهها و مراکز آموزشی، مراکز خدماتی، سالنهای انتظار، اماکن مذهبی، فرهنگسراها، رسانه ها و مطبوعات،شرکتها و … دات پیچ P3 یکی از انواع تلویزیون های شهری داخلی است که برای محیط های سرپوشیده مانند سالن های امفی تائتر وسالن های جلسات و همچنین در کافه ها کاربرد دارد.

در صورتیکه برای اجرای پروژه های مختلف از ویدئو وال استفاده میکنید میتوانید آنرا با قیمت مناسب خرید انجام دهید و با تیم مشاورین ما نحوه نصب و راه اندازی را فراگرفته و بصورت مستقل بتوانید از ویدیئو والها استفاده کنید. وقتی تصمیم برای اجرای یک پروژه تبلیغاتی با استفاده از تلویزیون شهری را دارید، اولین سوالی که به ذهن می رسد این است که چه چیزی برای نمایش دادن در تلویزیون شهری مناسب است؟ جهت اطلاع از قیمت اجاره تلویزیون شهری با کارشناسان ما در نمارنتر تماس بگیرید. ویدئو والها قابل استفاده در مراسم همایشها و نمایشگاه، کنسرتها برای نمایش و پرزنت کردن اطلاع رسانی و نورپردازیهای داخل غرفهها و استیچ ها قابل استفاده میباشد.