کتاب کمک درسی یازدهم انسانی با تخفیف ویژه های بوک | ketabko

کسانی که می خواهند برای زمین شناسی وقت بگذارند، بهترین کتاب، کتاب «تست زمین شناسی انتشارات خیلی سبز» است که به شیوه ای نوین و حرفه ای تست ها را کار کرده و طبقه بندی شده اند. 4- درسنامه ی کاملی داشته باشد، چرا که بین سوالات کنکور سراسری و کتاب درسی اختلاف سطح زیادی وجود دارد که فقط با درسنامه خوب قابل جبران است. با هر کدوم از این کتاب ها میشه سطح ریاضی رو بالا اورد، بیشتر نحوه درست استفاده از کتاب کمک درسی مهمه. این کتاب ها دارای درسنامه نسبتا کامل به همراه تست های کنکور می باشند و اکثر دانش آموزان با توجه به سطح خود این کتاب ها را خریداری می نمایند.

کتاب کمک درسی یازدهم انسانی با تخفیف ویژه های بوک | ketabko

تعداد پیمانه‌های هر مبحث یا اهمیت و سؤال‌خیز بودن آن مبحث مطابقت دارد. یک یا دو پیمانه‌ی انتهای هر فصل از کل مباحث فصل بوده و مناسب جمع‌بندی هستند. در ضمن در هر فصل از این کتاب سؤالات دشوار در یک پیمانه‌ی مجزا و مشخص با عنوان «ویژه‌ی برترها» ارائه شده است. امروزه رشته علوم تجربی یکی از پرتقاضاترین رشته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان متوسطه دوم است. در همین راستا کتاب های یازدهم تجربی نیز به عنوان یکی از پایه‌های اصلی در این رشته، نقش ویژه و بسیار پررنگی در فراگیری مطالب دارد. درس شیمی منابع کمک آموزشی متنوعی برای مقطع یازدهم دارد که تعدادی از منابع را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

کتاب سه سطحی شیمی یازدهم قلم چی

در واقع انواع کتاب‌های کمک درسی یازدهم تجربی به دلیل تمرکز بر محورهای خاصی نظیر آموزش، حل تست و نمونه سؤال امتحانی، در رسیدن به موفقیت و کسب نتیجه دلخواه نقش بی بدیلی ایفا می‌نمایند. در همین راستا خرید آنلاین کتاب یازدهم تجربی با تخفیف نیز می‌تواند خرید اقتصادی و دسترسی آسان‌ به این منابع آموزشی ارزشمند را برای شما عزیزان تسهیل نماید. کنکوری‌ها و آن دسته از دانش آموزانی که نگران قبولی در آزمون نهایی با نمرات بالا هستند، حتماً کتاب شب امتحان شیمی یازدهم خیلی سبز را در لیست خریدهای خود قرار دهند.

از منابع کمک آموزشی زبان انگلیسی سال یازدهم می توان به مبتکران تالیف شهاب اناری و خیلی سبز و میکرو گاج اشاره نمود که از سطح مناسبی برای مطالعه برخوردار هستند و دارای تست های تالیفی استاندارد کنکوری می باشند . همان‌گونه که بیان شد، مطالب کتاب های یازدهم تجربی از گستردگی و حجم بالایی برخوردار است. لذا آموزش و یادگیری آن‌ها با توجه به ظرفیت محدود کتاب‌های درسی، ساده نیست. در همین راستا، انواع کتاب های کمک آموزشی با محوریت آموزش و تدریس می‌تواند انتخاب خوبی برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر باشد.

خرید آنلاین کتاب

در واقع دانش‌آموزان در صورتی می‌توانند مهارت حل مسئله‌ی خود را به درستی تقویت نمایند که خودشان دست به قلم شده و به اندازه‌ی کافی کتاب کمک درسی یازدهم مسئله حل نمایند. در جدول زیر شماری از ویژگی‌هایی که یک درسنامه‌ی مفید و مؤثر باید داشته باشد، عنوان شده است و علامت‌های ضربدر نشان می‌دهد که درسنامه‌های کدام کتاب‌ها دارای کدام یک از این ویژگی‌ها هستند. از کتاب هایی که در حال حاضر منتشر شده می توان به فیزیک یازدهم خیلی سبز و میکرو گاج و نشر الگو اشاره کرد که هر سه دو از کیفیت مناسبی هم از نظر درسنامه و هم تست برخوردار می باشند. قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی به عوامل مختلفی از قبیل، جنس و حجم کاغذ استفاده شده، ناشر کتاب، نوع کتاب و همچنین نوع کیفیت چاپ و تصویرسازی بستگی دارد. از طرفی دیگر وجود واسطه‌ها نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند این قیمت را دست خوش تغییر نماید. کتابانه به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع کتاب‌های درسی و غیردرسی، تهیه و امکان خرید انواع کتاب های یازدهم تجربی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده است.

  • در همین راستا خرید آنلاین کتاب یازدهم تجربی با تخفیف نیز می‌تواند خرید اقتصادی و دسترسی آسان‌ به این منابع آموزشی ارزشمند را برای شما عزیزان تسهیل نماید.
  • لذا آموزش و یادگیری آن‌ها با توجه به ظرفیت محدود کتاب‌های درسی، ساده نیست.
  • این کتاب 403 صفحه است و توسط حمید طالب تبار تهیه و گردآوری شده است.
  • کسانی که در هندسه سطح بالایی دارند، از کتاب «هندسه 2 مبتکران» که درسنامه همراه با مثال دارد، استفاده کنند.
  • آمار و احتمال یکی از ساده‌ترین بخش‌های ریاضی است که برای یادگیری آن کافی است به مطالب درسی توجه شود و تعاریف به خوبی یاد گرفته شود.