دوربین های بالت آنالوگ الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | boostercctv

دوربین های PTZ را می توان در حالت تور قرار داد که به طور موثر به دوربین امنیتی اجازه می دهد یک مسیر گشت زنی از پیش تعیین شده را دنبال کند. برخی از مدل های دوربین PTZ توانایی ردیابی خودکار آنچه را که وارد یک منطقه تشخیص نفوذ از پیش تعریف شده می شود را دارند. اگر می‌خواهید به طور فعال فید ویدیوی زنده را از یک منطقه بزرگ نظارت کنید، در حالی که همچنان می‌توانید زوم کنید و جزئیات عالی را ببینید، به دوربین PTZ را برسی کنید.در فروشگاه مالکد میتوانید انواع دوربین اسپید دام را برسی و خریداری کنید. دوربین مداربسته دامدوربین های مداربسته گنبدی و یا دام در هنگام نصب نیاز به تلاش بیشتری دارند اما طراحی محتاطانه ای دارند و برای نصب در رستوران یا خانه ایده آل هستند. اگرچه ممکن است تصور شود که دوربین های دام معمولاً در داخل خانه قرار می گیرند، در واقع اکثر دوربین های گنبدی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و همچنین در برابر خرابکاری مقاوم هستند. در بین دوربین‌های لنز ثابت، دوربین‌های امنیتی Dome معمولاً با لنزهای زاویه باز در دسترس هستند تا میدان دید بیشتری ایجاد کنند.

اسپید دام بیسیم چرخشی

با نصب دوربین مداربسته ، تصاویر ضبط شده به دستگاه ذخیره سازی دوربین مداربسته انتقال داده می شود. دستگاه ذخیره سازی با کم حجم کردن فایل های فرستاده شده تمامی تصاویر را در هارد دیسک آن ذخیره می کند. قیمت دستگاه ذخیره سازی با توجه به کیفیت و قیمت دوربین مدار بسته متفاوت است و هر یک از این دستگاه ها مناسب یک دوربین هستند. برای مثال ثبت تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ داهوا با دستگاه DVR داهوا امکان پذیر است. و دستگاه NVR داهوا برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته ای پی به کار می رود. به همراه خرید دوربین مداربسته یک دستگاه ذخیره سازی به همراه تجهیزات جانبی آن نیاز است.

دوربین ساعت رومیزی

امواج مادون قرمز تولید شده توسط دوربین مدار بسته توسط چشم انسان قابل روئیت نیستند اما به وسیله سنسور های تصویر دوربین قابل شناسایی هستند. خرید دوربین مداربسته مادون قرمز به دلیل کم هزینه بودن آن محبوب شده است و بیشتر دوربین مدار بسته های بازار بر اساس همین تکنولوژی ساخته شده است. لیست قیمت دوربین مداربسته به همراه جزئیات فنی و گارانتی معتبر و قانونی در سایت دوربین مال موجود است؛ برای خرید دوربین مداربسته با کارشناسان دوربین مداربسته دوربین مال تماس بگیرید. نصب سیستم دوربین مدار بسته در خیابان ها و ورودی و خروجی ساختمان هایکی از بهترین فضاهایی که برای نصب دوربین مداربسته می توان در نظر گرفت خیابان ها و گذر های منتهی به ساختمان و محلی است که قرار است دوربین مدار بسته در آنجا نصب شود. تعداد دوربین مدار بسته ارتباط مستقیم با قیمت دوربین مداربسته به صورت تمام شده دارد و دانستن اولویت ها و نیاز های مشتری در کاهش هزینه ها در خرید دوربین مدار بسته کمک شایانی می کند. انواع دوربین مدار بستهیکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است.

زوم مجله خبری بوستر دوربینجیتال با دستکاری فیزیکی لنز ایجاد نمی شود، مانند چیزی که می توان از دوربین با لنز زوم اپتیکال به دست آورد. هنگامی که یک عکس گرفتید و به اندازه کافی زوم کردید، تصویر پیکسلی می شود. هرچه رزولوشن دوربین گوشی شما بهتر باشد، قابلیت زوم دیجیتال بیشتری دارد تا قبل از اینکه پیکسل شدن تصویر مشکل ساز شود، زوم کند. در زمانی که استعلام قیمت را کنترل می کنید بررسی کنید که کابل در قیمت ها در نظر گرفته شده است و متراژ آن چند متر در نظر گرفته شده است. در متراژ های بالا نوع و قیمت کابل تاثیر خیلی زیادی بر قیمت کل سیستم خواهد داشت.

  • به عنوان مثال اولیای یک کودک می توانند زمانی که فرزندشان در داخل مهد کودک می باشد از طریق دوربین های امنیتی و نظارتی کنترل نمایند.
  • دوربین مداربسته اسپید دام چرخشیدوربین مداربسته اسپید دام فید ویدیوی زنده از دوربین PTZ را می توان با حرکت، کج کردن، و بزرگنمایی تنظیم کرد.
  • متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود.
  • قیمت دوربین مدار بسته وایرلس بر اساس کیفیت آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند.
  • دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.
  • بعد از اینکه در مورد مکان نصب دوربین مداربسته تصمیم گرفتید، زمانی است که می توانید نوع دوربین را انتخاب کنید.
داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IPبرای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد.

http://binacctv.ir