داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | boostercctv

انواع دوربین مداربسته با تکنولوژی های آنالوگ و تحت شبکه تولید شده است که می توانید از بین آن ها دوربین مدار بسته مورد نظر خود را پیدا کنید. نصب دوربین مدار بسته در سال های اخیر بسیار فراگیر شده است، این بدان معناست که دوربین مداربسته یک نیاز در جامعه امروزی به حساب می آید. از نظر مالی هم پرداخت هزینه یا قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد.

یک دوربین بیسیم زمانی می تواند به کمک افراد بیاید که شرایط، اجازه کابل کشی در محیط را نمی دهد و یا این امر بسیار دشوار است. اگر میخواهید برای مجموعه ای دوربین های مداربسته تحت شبکه نصب کنید باید از دستگاه ضبط nvr استفاده کنید . در غیر این صورت، برای یک سیستم دوربین هیبریدی متشکل از دوربین های کواکسی و شبکه به یک دستگاه DVR نیاز خواهید داشت. صرف نظر از این، می‌توانید از طریق اینترنت به ضبط‌کننده‌های دوربین‌های امنیتی از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید تا فیلم‌های ضبط‌شده را تماشا کنید یا تصاویری را که در جلوی لنز دوربین اتفاق می‌افتند به صورت زنده تماشا کنید. حتی بهتر از آن، هشدارهای امنیتی می توانند به طور خودکار برای شما ارسال شوند. می‌توانید ضبط‌کننده‌های DVR و NVR را طوری پیکربندی کنید که اعلان‌های حرکتی را به تلفن هوشمندتان ارسال کنند یا هشدارهای ایمیل را دریافت کنید.

دوربین مداربسته آسانسور

یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته اسپید دام برای نظارت بر محل کار است که با در نظر گرفتن امکان مکالمه دو طرفه و نظارت 360 درجه بر محیط می توان محیط اطراف را به خوبی روئیت کرد. قیمت دوربین اسپید دام داهوا با توجه به کیفیت تصاویر آنکه در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند. کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته چرخشی راهنمایی می کنند.

  • این قابلیت چون کار را برای شما آسان می کند و دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصویر ندارید قیمت را افزایش میدهد.
  • در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد.
  • اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود.
  • با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد.
نقاطی که برای مجله خبری بوستر دوربین دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را مجدداً چک کرده تا مطمئن شوید مانعی در دید دوربین مدار بسته وجود نداشته باشد و همچنین دوربین بهترین زاویه دید را داشته باشد. دوربین Cube با تکنولوژی تحت شبکه و HD در بازار موجود است و به راحتی می توانید آن را در فضاهای داخلی نصب کرده و علاوه بر تصویر محیط، صدا را از طریق میکروفون موجود در آن دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت، وجود کارت حافظه داخلی برای ضبط و امکان اتصال به wifi در برخی از آن ها اشاره کرد. به دوربین‌های استوانه‌ای شکل، دوربین مداربسته بولت یا بالت گفته می‌شود.

http://binacctv.ir

دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. دسته بندی دوربین های مدار بسته براساس آپشن های موجود نوع دیگری از تقسیم بندی است. مانند میکروفن و قابلیت ضبط صدا در دوربین که می توانید دوربین ها را به دو گروه عمده با قابلیت ضبط صدا و بدون این قابلیت تقسیم بندی کنید. همچنین پشتیبانی دوربین از کارت حافظه , Wifi و قابلیت هایی مانند ضد نور بودن، WDR، HLC، تشخیص چهره، قابلیت پلاک خوان، ضد نفوذ و یا خرابکاری و… می تواند مورد نظر باشد. این دوربین ها معمولا بر روی سقف یا دیوار نصب می شوند و معمولا از آن ها برای فضاهای داخلی استفاده می شود.

راهنمای انتخاب و خرید دوربین خودرو