لوله بازکنی تخلیه چاه 09128486170 شبانه روزی

برای استفاده از محلول لوله بازکن اول اونو درون مجرای فاضلاب بریزین و بعد از گذشت زمانی که دستورالعمل روی بسته نوشته شیر آب رو باز کنین. توجه کنین که محلول نباید درون لوله باقی بمونه چون باعث خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی و حتی پلاستیکی میشه. اگه لوله بازکن به صورت جامده اونو توی مدخل دریچه فاضلاب بریزین و آب رو به صورت قطره روی اون باز کنین تا بر اثر تماس با آب وارد مجرای فاضلاب و حل بشه. سایت لوله بازکنی پرتقال یکی از بهترین سایت های حوزه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه از طرف همشهریان تهرانی شناخته شده است. سایت پرتقال با ارائه این مقاله آموزشی شما عزیزان را در حل مشکل تخلیه چاه و لوله بازکنی کمک می نماید. دسته اول محلول های شیمیایی هستند که عمدتا از اسیدهای خطرناک ساخته شده اند و در کنار رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، گاهی اوقات دارای خطراتی هم هستند که در ادامه توضیح داده می شود.

تخلیه چاه

برای حل این مشکل باید پس از هر بار استفاده از توالت فلاش تانک را بکشید یا این که یک آفتابه آب در توالت خالی کنید. با انجام این کار دیگر هیچ زمانی به لوله بازکنی توالت نیاز نخواهید داشت. محلول لوله بازکن فاضلاب نانو نیپ یکی دیگر از محلول‌های خوب برای بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب است. این محلول می‌تواند در زمان کوتاه انواع گرفتگی‌های لوله آشپزخانه، حمام و توالت را بدون آسیب به لوله رفع کند. در مقاله لوله بازکنی ستارخان، در خصوص چاه بست و کاربردهای آن توضیح داده ایم.

با توجه به توضیحات داده شد، مشخص می شود که خطر استفاده از محلول های اسیدی لوله بازکنی بالاست. هرچه غلظت محلول های اسید لوله بازکنی بیشتر باشد، احتمال وارد شدن آسیب به لوله ها بیشتر خواهد بود. به طور حتم به همین دلیل است که اکثر افراد ترجیح می دهند، از یک روش بسیار ساده تر، فوری تر و ارزان تر برای باز کردن لوله فاضلاب در خانه خود استفاده کنند و آن خرید لوله بازکن فاضلاب است. یک استکان جوش شیرین درون لوله ای که گرفته بریزید بعد بلافاصله نوشابه را در چند مرحله به لوله ای که جوش شیرین دارد بریزید.

از انواع محلول های اسیدی می توان به محلول های لوله بازکن,گاز پاک کن,جوهرنمک و سفیدکننده ها اشاره کرد که حین استفاده ار تمامی آنها باید نکات فوق را در رعایت کنیم. بنابراین نتیجه گیری در خصوص اینکه کدام لوله بازکن فاضلاب بهترین است، کاملاً به نظر شخصی و شرایطی که در آن قرار داریم، بستگی دارد. از طرفی بعضی از راهکارها مانند محلول های خانگی را معرفی کردیم، که بدون هیچ آسیبی می توانند گرفتگی سطحی لوله فاضلاب را رفع کنند. فنر لوله بازکنی نویان پارس از آلیاژ فولاد درجه یک ساخته شده، تا با کیفیت بی نظیر خود مقاومت خوبی در حرکات کششی داشته و علاوه بر این بسیار انعطاف پذیر باشد.

معرفی 4 مورد از محلول های لوله بازکنی ایرانی و خارجی برای خرید

از دیگر محلول های لوله بازکن فاضلاب ایرانی می توان به صاف اشاره کرد. مواد اسیدی و شیمیایی موجود در این محلول قدرت بالایی در پاکسازی مسیر عبور فاضلاب در لوله های آشپزخانه و حمام و سرویس های بهداشتی دارند. وجود مواد اسیدی درون این محلول منجر به آسیب های جدی به پوست شده و سوختگی را به همراه دارد.

همانطور که همه می دانیم لوله فاضلاب یا لوله سینک، به دلایل مختلف می تواند دچار گرفتگی شود که بهتر است این عوامل را بشناسیم تا از وقوع گرفتگی لوله، لوله بازکنی ارزان جلوگیری کنیم. برای جلوگیری از گرفتگی های فاضلاب حمام و دستشویی نیز از یک توری مناسب بر روی چاهک حمام استفاده کنید و اجازه ندهید که مو و تکه های صابون یا سایر مواد شوینده به داخل چاه فاضلاب برود. همچنین در صورت نیاز به لوله بازکن ماهر در تهران میتوانید به سایت برچسب مراجعه کنید، لوله بازکنی شریعتی در سایت برچسب یا دیگر لوله بازکن های در مناطق مختلف تهران به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان هستند. پس از انجام تمام این مراحل شیر آب گرم را باز کرده و بگذارید آب سینک شما تا نصف پراز آب شود. با یک دستگاه ساده پمپ خلع سعی کنید با ایجاد ضربه در لوله ایجاد خلع کنید و سپس پمپ دستی را بردارید تا آب گرم وارد لوله شود و تمام موادی که در بین لوله رسوب کرده اند را از دیواره جدا کند.

طول 20 متری این محصول امکان باز کردن لوله های فاضلابی با متراژ بالا را در خانه های آپارتمانی فراهم کرده است. سپس دهانه دستگاه را بر روی لوله فاضلاب قرار داده و با روشن کردن آن اجازه می دهیم، هوا با فشار بالا به درون لوله جریان پیدا کند و فشار تعبیه شده در جلوی آن در طول لوله حرکت کند. در مقابل اگر ساکن در طبقه بالای یک آپارتمان پنج طبقه هستید، فنر 20 متری برای باز کردن لوله فاضلاب شما مناسب است. اما توان پاک کردن چربی های چسبیده به جداره لوله فاضلاب و حرکت دادن حجم مو یا مواد فاضلابی درشت در لوله را ندارد.

  • کافیست وارد صفحه شوید تا اطلاعات جامعی از آنها بدست آورید و بهترین خرید را انجام دهید.
  • محلول لوله بازکن صاف در میان دیگر محصولات لوله بازکنی از خواص خاصی بهره مند است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
  • موضوعی که می توانیم پیش از پرداختن به اسیب های جوهر نمک اشاره کنیم ، ایجاد لکه روی سنگ که نتیجه ی خاصیت خورندگی بالای این محلول اسیدی است که این مشکل تنها با عمل کفسابی سنگ کف حل خواهد شد.
  • یکی از بهترین و قوی ترین لوله بازکن های ایرانی که با سرعت بالا قادر به حذف و از بین بردن لایه های چربی و مواد صابونی تجمع یافته در مسیر لوله های فاضلاب می باشد، محلول اکتیو active است.

این محلول ها دارای انواع مختلفی از نظر قدرت اسیدی و خورندگی بوده و برخی از آنها ر در منزل نیز می توان تهیه کرد. ویژگی مشترک در تمام محلول های لوله بازکن قوی و ضعیف، رعایت اصول ایمنی در حین استفاده و همچنین عدم زیاده روی در آنها می باشد چون به بدنه لوله ها آسیب وارد می کنند. قوی ترین و بهترین محلول چاه بازکن ایرانی و خارجی از قبیل تیرک، اکتیو، صاف، کوبایاشی و غیره را در ادامه معرفی و مزایا و معایب این محلول ها را در بخش از مطالب لوله بازکنی تهران سماء بررسی خواهیم کرد. گاهی انتخاب یک لوله بازکن قوی تنها چیزی است که برای لوله بازکنی ورفع گرفتگی لوله فاضلابنیاز داریم. حتی در بسیاری مواقع، قویترین محلول لوله بازکنی می‌تواند نیاز ما به فنر لوله بازکنی را هم برطرف کند.

ترکیب اسیدهای لوله بازکن با وایتکس یا هر شوینده دیگری اقدام کاملا غلطی است که حاصل واکنش می تواند نتیجه ای بسیار خطرناکی را به همراه داشته باشد. اگر لوله از جنس چدن است از اسید رقیق برای باز کردن گرفتگی لوله استفاده کنید. اگر مسیر لوله از جنس پولیکا یا همانند آن است، از اسید استفاده نکنید ، زیرا اسید خاصیت خورندگی دارد و باعث خورده شدن لوله می شود. اگر از اسید در لوله هایی از جنس پولیکا استفاده کنید و این کار را تکرار کنید، لوله سوراخ میشود و می پوسد و به دنبال آن نشت رطوبت های بالا رونده به اطراف را شاهد خواهید بود. امروزه برای لوله های پولیکا و رفع چربی ها و گرفتگی های آن ها، مواد شیمیایی مخصوصی به وجود آمده اند که باید آن ها را با آب مخلوط کرد و از آن برای رفع گرفتگی مسیر لوله استفاده کرد. نحوه استفاده این نوع از لوله بازکن ها به این شکل است که باید در ابتدا لوله بازکن جامد را در داخل لوله فاضلاب بریزید و سپس به صورت قطره ای روی آن آب بریزید تا گرفتگی لوله برطرف شود.

محلول اسیدی باعث باز شدن چسب لوله میشود .

لوله بازکنی تخلیه چاه 09128486170 شبانه روزی حتی لوله های چدنی هم در برابر محلول های اسیدی قوی آسیب پذیر بوده و باید از نوع رقیق شده این محلول ها کمک بگیریم. برای لوله های پلاستیکی همچون پلیکا و پوش فیت بهتر است از محلول های اسیدی مثل اسید کلریدریک استفاده نکنیم، چون باعث خورده شدن لوله، نشتی لوله و آسیب های بعد از آن می شود. خدا نکند لوله فاضلاب در خانه گرفته شود، تمام ریتم زندگی به هم می ریزد. اگر لوله فاضلاب سینک ظرفشویی گرفته باشد، با کوهی از ظرف نشسته روبرو هستیم که حسابی ما را کلافه و سردرگم کرده است.